טיפים לניהול מוניטין ברשת – הכלים העוצמתיים ביותר שיכולים לפתור בעיות
מסובך עם גוגל, חשוף למידע שלילי ברשת? פרסמו עלייך כל מיני דברים מזיקים? הנה 3 טיפים הכי עוצמתיים לניהול מוניטין ברשת. טיפים לניהול מוניטין ברשת באדיבות רונן הלל מומחה בעל מוניטין של למעלה מ-20 שנה בתקשורת עם התמחות מיוחדת בניהול מוניטין ברשת.
לא כל מה שמופיע ברשת האינטרנט הוא לגיטימי ובשום פנים ואופן אסור להיכנע לפרסומים שליליים ברשת!
אם נתקלתם בקמפיין שלילי, מידע מזיק, פרטים אישיים או כל ידיעה חדשותית או פרסום מזיק הגורם לכם נזק – דעו כי יש אפשרות להתמודדת על המידע השלילי ברשת וקיימת דרך מהירה למחיקה או הסרה של המידע השלילי.
שמי רונן הלל. לפני למעלה מ-20 שנה נכנסתי לתחום התקשורת במטרה לייצר חדשות, לעסוק בתחום שקרוב לליבי ולהכיר מקרוב את המערכות המובילות על דעת הקהל בארץ וברחבי העולם.
עם השנים גיליתי כי הייעוד שלי הוא לעזור לאנשים וחברות אשר בשל ההתפתחות הטכנולוגית – הפכו לקורבנות הרשת ונקלעו למשברים אישיים או עסקיים בשל פרסומים מזיקים באינטרנט.
תוכן מזיק באינטרנט הוא לטעמי כל תמונה, סרטון, ידיעה, מסמך או מידע הגורן לנשוא הפרסום נזק מכל סוג שהוא.
כמי שעבד בשני הצדדים של המתרס התקשורתי – אני מכיר מקרוב את המערכות ועוד יותר שולט בחלק, שבעיני הוא משמעותי מאד, ברזים ובסודות של גוגל.
עם השנים פיתחתי טכנולוגיות חדשניות ולמדתי המון על ניהול משברים תקשורתיים בגוגל, שיקום תדמית שנפגעה, בניית מוניטין, מיתוג אישי וקידום בגוגל.
כל אלה רק השלימו את הידע שצברתי והוסיפו לי כלים יעילים שנרכשו בעמל רב במשך שנים – כדי לעמוד מאחורי ההבטחות שלני והניתוחים המקצועיים שאני מעניק בכל הנוגע לשירות העיקרי שלי – ניהול מוניטין בגוגל.
במאמר זה בו אתם מחפשים פתרונות ודרכים לניהול מוניטין ברשת – חשוב לי להסביר לכם מספר כללים חשובים ביותר. אם תאמצו אותן תוכלו לטפל במוניטין האישי שלכם וגם להבין את המשמעויות הכרוכות בטיפול בהתמודדות מול מידע שלילי ובמלחמה בפרסומים המזיקים ברשת.
הטיפ הראשון להתמודדות עם פרסומים שליליים הוא לא להיבהל, לא לחפש פתרונות זולים מתחת לשטיח וגם לא לפעול מתוך איבוד עשתונות או לחץ. שתו מים, היו רגועים. תמיד אפשר לתקן.
לעיתים תופתעו שגם פרסומים שליליים בני שנים רבות של חשיפה ברשת ניתנים לטיפול וגם פרסומים שליליים חדשים יחסית ניתן למחוק או להדחיק!
הטיפ השני הוא – להיות שגרירים של עצמכם ברשת. משמעות הדבר היא כמו שאתם דואגים לייצר לעצמכם תדמית טובה בין חברים, במפגשים, באירועים, בעבודה ובחיים בכלל – כך גם ברשת. דאגו לספר על הדברים הטובים שאתם עושים!
הטיפ השלישי והחשוב ביותר הוא לא להפקיר את השם שלכם בידיים לא מקצועיות. לא סתם אני כותב שוב ושוב ברחבי האתר שלי כי אין דבר יותר חשוב מהשם של האדם ושקשה מאד לקן רושם ראשוני. לא סתם אני מזהיר מפני טעויות קשות הנוגעות לניהול מוניטין.
שימו לב – לעיתים בהחלט ניתן לפתור בעיות קלות של מוניטין במספר פעולות בסיסיות אבל אם חס וחלילה תעשו טעויות בדרך – יתכן שהטעויות שלכם ישרישו ויעמיקו את הבעיה ויהפכו אותה לבלתי פתירה.
אני נוהג להשוות את הטיפול במוניטין להתמודדות עם כלים טכנולוגיים, מכשירים מתקדמים או התמודדות עם גוגל והאינטרנט. אם אין לכם מושג מה אתם עושים – אל תגעו! תפנו למומחה בתחום שיעניק לכם הסבר/ייעוץ וטיפול הולם.
לסיכום, בדיוק כמו שבמשכירי החשמל שלי מטפל חשמלאי מוסמך, ברכב שלי מטפל מכונאי מוסמך ובבריאות מטפלת הרופאה הטובה ביותר…כך גם בשם שלך/בעסק שלך ובפנים שלך צריך לטפל המומחה הטוב ביותר בתחומו!
מוזמנים ליצור עימי קשר בנייד או דרך האתר. אל תתביישו ואל תחסכו שיחות…כי אין דבר שיותר חשוב מהשם שלך!
.