רונן הלל על ניהול מוניטין ועל בחירות מרץ 2020

ניהול מוניטין בגוגל

מלאו פרטים ונחזור אליכם עם פתרון מושלם לבעיה

כתבות חשובות

ניהול מוניטין לפי עיסוק

ניהול מוניטין לפי תחומים

כתבות חשובות

ניהול מוניטין פוליטי

"ניהול מוניטין הפך לאחד הכלים האפקטיביים ביותר בעיצוב תדמית ברשת, בבניית החשיפה ובשליטה על תמהיל הכתבות והפרסומים המופיעים בגוגל ובכלל ערוצי הדיגיטל", מסביר רונן הלל, מומחה לניהול מוניטין ובעלים של אתר מוניטין נט.

"ניהול מוניטין הוא מרכיב חשוב בארגז הכלים של כל פוליטיקאי או מפלגה, בדיוק כמו שמדובר בכלי חשוב מאד בקרב כלל בעלי המקצועות החופשיים, אנשי עסקים, מנהלים, חברות, דמויות ציבוריות ועד לרמת הפרט".

לדברי הלל: כיום, לפני כל פגישה, ראיון עבודה או היכרות חדשה מבוצעת בדיקה מדוקדקת בגוגל אודות האדם עימו מתוכננת הפגישה או השיחה. כיום קל מאד להרכיב פרופיל אינטרנטי ולצבור הרבה מאד תובנות על אנשים שונים גם בלי לקרוא את קורות החיים ובלי להחליף איתם מילה.

כיום, הדעות והתובנות נחרצות על פי תוצאות החיפוש בגוגל ולפי הנראות הדיגיטלית ולמעשה לכל תמונה, סרטון, פוסט, כתבה, ראיון, פסק דין או ביקורת יש השפעה מצטברת. אם יודעים לנהל את המוניטין ברשת בצורה יעילה ואיכותית ניתן להגיע לתוצאות, להדגיש הישגים, לנכס הצלחות ולהעלים תכנים מביכים.

במקרים של פוליטיקה ובחירות שימוש נכון בתקשורת, על כלל ערוציה, עשוי לקבוע את זהות המנצחים. ואם מדובר על הרשת האינטרנטית – החשיפה והתוצאות בגוגל הן אלה הקובעות את "התמונה". הן אלה הקובעות את "הצבעים", "התבלינים" והן אלה שמנגנות את "המוזיקה", כך שהרשת מעצבת את דעת הקהל, משפיעה על החשיפה ומהווה אבן יסוד בעיצוב המוניטין של פוליטיקאים.

אם נתייחס לבחירות הנוכחיות נראה כי הנושאים המרכזיים עליהם נאבקות המפלגות הם בעיקר על ההבדלים בין המוניטין של בנימין נתניהו למוניטין של בני גנץ. כמו בכל בחירות הלכלוכים נשארו אותם לכלוכים, אבל הפעם הכל הרבה יותר אישי. הכל אישי!

הליכוד מעוניין להציג את בנימין נתניהו כראש ממשלה עטור הישגים, הטוב ביותר שהיה לנו בכל הזמנים ולקבוע כי אנו חיים בתקופה המזהירה והטובה ביותר, כמובן שהכל בזכות נתניהו. לעומת זאת, דואגים בליכוד, לתקוף את גנץ, להאשים אותו בחוסר ניסיון, בנטיות שמאלניות ובחולשה עד כדי כניעה לדרישות הרשימה המשותפת. נראה כי מנסים להדביק רבב לתדמית הנקייה של גנץ. עשו לו בית ספר בכל הנוגע לפרשת המכשיר הסלולארי ונראה שידברו על פרשיית המימד החמישי עד שאחרון המצביעים ישלשל את פתקו בקלפי. מה זה יעשה? נדע בעוד מספר ימים.

כחול לבן, מנגד, מנסה לשמור על ממלכתיות ונותנת דגש למוניטין השלילי של נתניהו תוך הדגשת כתבי האישום שהוגשו נגדו אל מול הנורמות המקובלות. הם לא שוכחים לקשר את שמו גם לפרשת הצוללות ומנסים להקטין את הישגיו או לפחות לדבר על הקשיים, החוליים ועל הזקנה במסדרון בית החולים.

כחול לבן מנסים לשדר מנהיגות אחרת. הם מדברים על אחדות ועל יושרה ועל דרך חדשה ונקייה. האם זה מה שיביא אותם לשלטון – זה לא ממש ברור כי במשחק הפוליטי החוקים קצת שונים ומבוססים על אינטרסנטים ודעות קדומות.

אם נתייחס לעוד פן בבחירות הנוכחיות בראייה תקשורתית נבין כי המאבק הוא על קביעת סדר היום וכל צד לא בוחל להשתמש בכל הספינים והמהלכים כדי להשפיע ולהתייחס, מטעמים ברורים, לבטן הרכה של היריבים תוך ניסיון לרסק לו את המוניטין.

זקוקים לעזרה בהתמודדות עם פסקי דין או כל מסמף רגיש אחר ברשת? אל תהססו לפנות לרונן הלל מומחה ניהול מוניטין

בנימין נתניהו עושה הכל כדי שלא ידברו על כתבי האישום על השוחד, המרמה ועל הפרת האמונים. הוא מוכן לנסוע לרוסיה ולהביא במטוסו הפרטי את נעמה יששכר גם בשביל כותרת ותמונה. הוא מוכן לנסוע לכל פינה נידחת בעולם רק כדי לשנות את סדר היום. הוא פותח את מהדורות החדשות עם הישגים כמו החזרת גופתו של זכריה באומל, סיפוח רמת הגולן ופתיחת השגרירות האמריקאית בירושלים. הוא מוכן לדבר על הישגי המוסד, על הישגי צה"ל ועל התקיפות בסוריה – ככל הנראה לא רק כדי להעביר מסר מרתיע לאויבינו.

נתניהו, כך נראה, עושה הכל כדי להעלות עד ליום הבחירות כמה שיותר עולים מאתיופיה ובהקשר לכך נזכיר שהוא למעלה מ-13 שנים יושב על כס ראש ממשלה.

מאידך, בני גנץ, רמטכ"ל, איש עסקים ופוליטיקאי טרי, עושה הכל כדי לשמור על תדמית נקייה אבל לא ממש מצליח לו. הוא לא חזק בתקשורת כמו ביבי. אין לו רזומה כמו לראש ממשלה אבל לזכותו יאמר שהוא מנסה לייצר שינוי.

לזכותו יאמר שתוך זמן קצר יחסית הוא העמיד את עצמו כאלטרנטיבה ראויה. נראה כי חלק גדול מבין אוהדיו הם כאלה שממש לא אוהבים את ביבי.

אם נסכם את הפרק הזה סיפור הבחירות יכול להתמקד בשאלה – ממי היית קונה מכונית משומשת מבנימין נתניהו או מבני גנץ?  בעוד מספר ימים התמונה תתבהר או לא… כל זה שאלה גדולה מאד. ניהול מוניטין פוליטי עשוי לעזור למתמודדים בכל הליך בחירות ובכלל.

ניהול מוניטין על קצה המזלג: מה זה אומר ומי עושה שימוש בדרך כלל בכלי הזה?

"ניהול מוניטין בעיני זו היכולת לשלוט על תוצאות החיפוש בגוגל ולנהל את המדיות הדיגיטליות בצורה מושכלת וחכמה בהתאם למטרה שרוצים להשיג. בשירותים שלי נעזרים כולם. אנשים מכל המעמדות, מכל התפקידים ובכל סיטואציה, מהקשות ביותר ועד למורכבות ביותר. פונים אליי לקוחות משני סוגים: סוג אחד של לקוחות הם כאלה המתמודדים עם איזכורים שליליים ברשת ולא מרוצים ממה שכתוב עליהם. סוג שני של אנשים וחברות הם כאלה הנמצאים לפני או בעיצומו של משבר וזקוקים לעזרה מקצועית. באופן כללי נעזרים בשירותי כל מי שלא מרוצה מתוצאות החיפוש שלו בגוגל".

האם הוא תקף רק לחומרים שליליים בגוגל או לכלל הפרסומים, כולל למשל פלטפורמות ברשתות החברתיות כמובן ?

"ניהול מוניטין מתייחס לתוצאות בגוגל, במנועי חיפוש נוספים וגם לפרסומים ברשתות החברתיות. למעשה ניהול מוניטין אמור לספק פתרונות להתמודדות עם כל סוג של מידע שלילי ברשת".

האם ניהול מוניטין "מנקה" פרשיות מהעבר בלבד, או מנהל מעקב יומיומי אחר חומרים חדשים רגישים, מכפישים על מועמדים וכדומה ?

"אצלי ניהול מוניטין בראש ובראשונה מכוון מטרה. במקרים מסוימים אכן מדובר על ניקיון של פרשיות מהעבר, טיפול בכתמים דיגיטליים ותיקון עיוותים המופיעים ברשת ופוגעים בתדמית. חלק משמעותי מהעבודה מתייחס להתמודדות עם תוכן פוגעני, הכפשות, הגזמות, לשון הרע וטיפול בביקורות שליליות של צדדים אינטרסנטיים. אני כמומחה לניהול מוניטין מאמין כי לכל אדם נזקפת הזכות וההזדמנות השנייה לתקן את הרושם הראשוני המתגלה בתוצאות החיפוש. אני מאמין שכל אדם זכאי לטהר את שמו, להגן על שמו ולהציג את עצמו ברשת באור חיובי. יחד עם זאת אני חייב להדגיש כי בניהול מוניטין יש קווים אדומים. יש אתיקה ויש גבולות גזרה ברורים של מה מותר ומה אסור ולכן יוצא לא פעם שאני מסרב לקבל פניות".

רונן הלל ניהול מוניטין בגוגל
רונן הלל ניהול מוניטין בגוגל.

על אילו כלים חוקיים הוא מושתת ? חוק התיישנות ? חוק פרטיות ? שקיפות ? אחר ?

"ניהול מוניטין משותת על הרבה מאד חוקים וכללים ובעיקר על שכל ישר. שיטות העבודה שלי משלבות המון ניסיון, היכרות עם מערכות החוק, התקשורת והאינטרנט. אני גם יודע לשלב טכנולוגיות מתקדמות ופטנטים שפיתחתי לאורך השנים".

תן דוגמאות לנזקים שיכולים להיווצר לפוליטיקאי מפרסומים שליליים און ליין, יכול לתת דוגמאות מהארץ אבל גם מארה"ב רוסיה או אחר

"אני לא רוצה לתת רעיונות לאנשים… אבל בעידן הפייק ניוז קל מאד לשתול שמועות ותכנים מזיקים שעלולים להרוס חיי משפחה, קריירה ועשייה חיובית".

מה הכלים להתמודדות? להעלים הפרסומים או לבנות חבילת מסרים תקשורתיים מהודקים להתמודד איתם ?

"באופן כללי אני מדבר על בניית נכסים דיגיטליים העשויים להוות חומת מגן במקרים של התמודדות עם פרסומים שליליים. במקרים מסוימים אני יודע איך להסיר פרסומים שליליים מהרשת. פן נוסף של העבודה שלי – בניית היררכיה של תוצאות ברשת".

למי היית מייעץ לעשות שימוש בכלי ניהול מוניטין בבחירות הקרובות ומדוע?

"נראה לי שכולם משחקים בזירה הזו".

מה ההשפעה של ניהול מוניטין על עולם ההייטק והעסקים?

"שאלה מצוינת. בתחומי ההייטק והעסקים יש לנושא ניהול המוניטין השפעה עצומה על התוצאות ועל המהלכים העסקיים. בנייה נכונה של מוניטין חיובי לחברות ומנהלים תמנף אותם בצורה מיטבית בתקשורת ובאינטרנט ותסייע לקדם מהלכים עסקיים. מאידך מוניטין שלילי עלול לפגוע בגיוסים, בקידום עסקאות ובשיתופי פעולה. לדעתי, כל חברת הייטק, פירמה או עסק חייבת לשכור שירותים של מנהל מוניטין כחלק ממדיניות".

הכותב הוא רונן הלל, מומחה ניהול מוניטין. בעל ניסיון של למעלה מ-2 עשורים בתקשורת וחלוץ בתחום ניהול המוניטין בישראל. רונן הלל מציע פתרונות ודרכים להתמודד עם פרסומים שליליים ברשת ובניית מוניטין חיובי.

 

קורא יקר, אם אתה חרד לשם שלך ורוצה לקחת אחריות על השם שלך, הקריירה שלך והמוניטין שלך – יש לך רק נאמן דרך אחד שיכול לעזור לך מאד בכל שלב.

רונן הלל - מומחה מוניטין בגוגל

כאן רונן הלל –מומחה למוניטין בגוגל ומומחה לתקשורת. אני מזמין אותך להתקשר אליי עכשיו ולהזמין אותי לכוס קפה.

זה הכל. מכאן כל הדרכים פתוחות וכל האפשרויות למוניטין חיובי סלולות לפנייך.

הנייד הפרטי שלי – רונן הלל 052-2508109.

הדוא"ל האישי שלי  ronen@rhpr.co.il

ניהול מוניטין באינטרנט

מלאו פרטים ונחזור אליכם עם פתרון מושלם לבעיה

Facebook
Twitter
LinkedIn

עוד על ניהול מוניטין באינטרנט

מערכת ניהול מוניטין ב-Google

מערכת ניהול מוניטין ב-Google הכירו את מערכת ניהול מוניטין ב-Google לאיתור פתרונות מוניטין באינטרנט. שירות בינלאומי, בכל שפה ומקום. הפתרון לרישומים שליליים באינטרנט. אם המטרה

איל פונים לגוגל העולמית

קידום אתרים אורגני בגוגל

קידום אתרים אורגני בגוגל בעלי מקצוע, מנהלי חברות ועסקים מה הם רוצים? הם רוצים תוצאות והצלחה ובין היתר ניתן להשיג זאת באמצעות קידום אתרים אורגני

אתה לא אשם וגם לא צריך להתבייש

איך לנצח את תולעת המשפט

איך מנצחים את תולעת המשפט ומעלימים תוצאות שליליות מהחיפוש אתר תולעת המשפט הוא אתר שמפרסם פסקי דין, החלטות שיפוטיות, דיונים משפטיים ועוד. האתר מפרסם פסקי

בקשות למחיקת כתבה - הסרת מידע מגוגל - ניהול מוניטין - מוניטין נט רונן הלל

ניהול מוניטין בשילוב ChatGPT

ניהול מוניטין משולב עם ChatGPT ניהול מוניטין משולב עם chatgpt הוא כלי רב עוצמה לעסקים וגם לכל אדם מכל מקום בעולם. זהו כלי אפקטיבי שיכול

מחיקת פסקי דין מתוצאות גוגל

כיצד החיפוש של גוגל עובד?

ניקוי מידע מקוון בואו ללמוד כיצד החיפוש של גוגל עובד? כיצד החיפוש של גוגל עובד? בואו ללמוד על ניקוי מידע מקוון. מנוע החיפוש של גוגל הוא

תורמים לקהילה

ניהול מוניטין למסעדות

ניהול מוניטין למסעדות פוסט זה עוסק בשירות של ניהול מוניטין למסעדות ולעוסקים בתחום המזון והאירוח. לא פשוט לנהל מסעדה בישראל, במיוחד אם התדמית שלך נפגעה

ניהול מוניטין לפי תחומים

כתבות חשובות

לניקוי מוניטין שלילי, מחיקת כתבות ופסקי דין

הגיע הזמן לנקות את תוצאות החיפוש השליליות מהאינטרנט!

מלאו פרטים ונחזור אליכם עם פתרון מושלם לבעיה.

ניתן גם להתקשר ל-0522508109 או לשלוח וואטסאפ 

לשיחת ייעוץ חינם עם רונן הלל מומחה לניהול מוניטין באינטרנט. השאירו פרטים או שילחו וואטסאפ.