מישהו מנהל נגדך קמפיין שלילי בגוגל?

ניהול מוניטין בגוגל

מלאו פרטים ונחזור אליכם עם פתרון מושלם לבעיה

כתבות חשובות

ניהול מוניטין לפי עיסוק

ניהול מוניטין לפי תחומים

כתבות חשובות

מישהו מנהל נגדך קמפיין שלילי בגוגל?

במידה ומישהו, גורם מסוים, גוף אינטרסנטי, מתחרה או יריב מנהל נגדך קמפיין שלילי בגוגל ומכפיש את שמך יש מה לעשות! אם מלכלכים עלייך באינטרנט ומזהמים את השם שלך ברשתות החברתיות וגורמים לך נזק תדמיתי – יש פתרון לבעיה שלך!

אבל איך תדע אם מתנהל נגדך קמפיין שלילי? מתי תדע לזהות שהמוניטין שלך נפגע ברשת? איך תוכל לשמור על שמך ולהגן על התדמית שלך ברשת?

את התשובות לכל השאלות האלה  אנו מעניקים בחברת מוניטין נט. אבל יחד עם זאת ברור שאם פוגעים בשם שלך ברשת – ואם אתה חי בעולם האמיתי ומחובר לרשת ולאנשים – אין ספק שתדע על זה. הבעיה היא שלעיתים תדע על כך מאוחר מידי והפתרון שאולי יוכל לעזור לך יהיה ארוך, יקר ומתמשך, במקרים מסויימים גם בלתי אפשרי לטיפול.

אז מה עושים כדי לנקות לכלוכים מגוגל?

ראשית אנו בחברת מוניטין נט מציעים לבצע בדיקה מקיפה שתרכז את כל האינפורמציה ותיתן תמונה מלאה למצבך בגוגל. שירות כזה ניתן לקבל מאיתנו כדי להיות מעודכנים.

בדיקה כזו ניתן לבצע גם באופן עצמי כדי לדעת עד כמה מלכלכים עלייך ברשת ולהבין איך אתה נראה בגוגל.

ניהול מוניטין באינטרנט עם רונן הלל - מומחה לתקשורת, מרצה ויועץ עם ניסיון של למעלה מ-2 עשורים

חברת מוניטין נט מובילה בתחומה ומהוותיקות והראשונות בכל הקשור לניהול תדמית ברשת, ניהול מוניטין אישי, מיתוג אישי והדחקת אזכורים שליליים. לנו גם יתרונות משמעותיים של שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ויכולות גבוהות להשיג תוצאות מהירות ולמחוק כתבות שליליות ומסמכים בעיתיים. פעילות זו שאנו מבצעים נעשית בשקיפות מלאה וביסודיות.

ידוע כי גוגל לא משתף פעולה ומסרב להסיר תוכן מהאינטרנט. עד לאחרונה גוגל התנהל על פי מדיניות של אי התערבות בתוכן גולשים ורק במקרים קיצוניים ביותר ישנה התערבות מצידם.

לאחרונה, באמצע חודש מאי 2014, פסק בית המשפט הגבוה של האיחוד האירופי, על כך שחברת גוגל צריכה לפעול על פי מדיניות חדשה של "להעניק לאנשים את הזכות להישכח". כלומר גוגל תהיה מחוייבת מעתה, במקרים מסוימים, להיענות לבקשות מחיקה/הסרה.

עדיין לא ברור כיצד גוגל תגיב להחלטה ומה שברור הוא שהיא לא הולכת למחוק בסיטונאות תכנים ומסמכים סתם כך.

ומה אומר החוק בישראל וכיצד הוא מתייחס לכתבות שליליות?

כיום אם יש לך בעיה עם פרסום כזה או אחר, לרוב רק התערבות של בית משפט עשויה לעזור לך אם בחרת להתנהל בדרך של הגשת תביעות, צווים, פנייה לעורכי דין ועוד – זו בהחלט אפשרות. הניסיון שלנו אומר שדרך זו מצליחה במקרים בודדים וקיצוניים. אנו לא פוסלים את  הגישה הזו – אנו מציעים מסלול שונה שבמקרים רבים יידע לפתור את הבעיה בדרך מהירה וטובה.

כיום תכנים שעולים באינטרנט ביוטיוב, גוגל, בבלוגים, ברשתות חברתיות, באתרי דעות ואתרי מאמרים, בפורומים, באתרי שיתוף, בפורטלים חדשותיים ובאתרים ייעודיים – כולם נכתבים ונערכים על ידי אנשים/מנהלי תוכן/בלוגרים/כתבים או עיתונאים. בעצם כל אחד יכול להעלות תוכן לאינטרנט. השאלה הגדולה מי אחראי לתכנים שעולים ומה קורה אם התוכן השלילי נוצר כדי לפגוע בך, להשחיר את שמך ולגרום לך נזק כלכלי, תדמיתי ועסקי. נזק כזה הוא פועל יוצא של נקמה או כל סיבה אחרת. הטיפול בנזקים וכתמים דיגיטליים כאלה בעייתי ביותר וכדי להיפטר ממנו דרוש מומחה. מומחה למחיקת כתבות שליליות ולהדחקת איזכורים שליליים – כלומר חברת  monition-net.co.il .

בשנים האחרונות ניתחנו מאות פניות שהגיעו אלינו כדי להסיר מסמכים מהאינטרנט ולנקות את גוגל. פניות כאלה מגיעות מבעלי עסקים שמגלים שהשם שלהם נפגע בתוצאות החיפוש של השם שלהם או שם העסק. דיווחים שקיבלנו מבטאים נזקים כלכליים רבים שנגרמו לבעלי עסקים כתוצאה מכתבות שליליות – דבר שהביא לביטול עסקאות, הפסקת התקשרות וגם הרתעות והימנעות מיצירת קשר. כתוצאה מכך הרבה עסקאות קיימות בוטלו ועוד יותר עסקאות פוטנציאליות. אין ספק שזה נזק עצום לעסק ולמוניטין של בעל העסק או האדם שנפגע. נזק כספי ונזק אישי שפוגע לא רק בעסק אלא גם באדם ובמשפחה שמסביב.

אם אתה סובל מבעיה כפי שהוסברה במאמר זה – אנו מזמינים אותך ליצור עימנו קשר. אל תיתן לעצמך להפסיד בקרב! Google לא תפתור את הבעיות שלך סתם כך. עלייך להיות אקטיבי!

אם אתה סובל מכתבות שליליות, אם תוצאות החיפוש בגוגל מזיקות לך, אם השם שלך נפגע ואם נגד העסק שלך התנהל קמפיין שלילי אתה מוזמן לפנות אלינו כדי שנעזור לך להסיר את התוצאות השליליות, להדחיק את הביטויים הלא מחמיאים ולעזור לך לפתוח דף נקי וחלק בגוגל.

הפעילות שלנו עוזרת לנקות את התדמית בגוגל אבל גם נותנת הזדמנות חדשה לעסק שלך ולשם שלך להתחיל מחדש עם תדמית נקייה. פעילות כמו שלנו תעזור לך להחזיר את הלקוחות ותיצור אמון מחודש. אנחנו כאן בשבילך!

קורא יקר, אם אתה חרד לשם שלך ורוצה לקחת אחריות על השם שלך, הקריירה שלך והמוניטין שלך – יש לך רק נאמן דרך אחד שיכול לעזור לך מאד בכל שלב.

רונן הלל - מומחה מוניטין בגוגל

כאן רונן הלל –מומחה למוניטין בגוגל ומומחה לתקשורת. אני מזמין אותך להתקשר אליי עכשיו ולהזמין אותי לכוס קפה.

זה הכל. מכאן כל הדרכים פתוחות וכל האפשרויות למוניטין חיובי סלולות לפנייך.

הנייד הפרטי שלי – רונן הלל 052-2508109.

הדוא"ל האישי שלי  ronen@rhpr.co.il

ניהול מוניטין באינטרנט

מלאו פרטים ונחזור אליכם עם פתרון מושלם לבעיה

Facebook
Twitter
LinkedIn

עוד על ניהול מוניטין באינטרנט

מערכת ניהול מוניטין ב-Google

מערכת ניהול מוניטין ב-Google הכירו את מערכת ניהול מוניטין ב-Google לאיתור פתרונות מוניטין באינטרנט. שירות בינלאומי, בכל שפה ומקום. הפתרון לרישומים שליליים באינטרנט. אם המטרה

איל פונים לגוגל העולמית

קידום אתרים אורגני בגוגל

קידום אתרים אורגני בגוגל בעלי מקצוע, מנהלי חברות ועסקים מה הם רוצים? הם רוצים תוצאות והצלחה ובין היתר ניתן להשיג זאת באמצעות קידום אתרים אורגני

אתה לא אשם וגם לא צריך להתבייש

איך לנצח את תולעת המשפט

איך מנצחים את תולעת המשפט ומעלימים תוצאות שליליות מהחיפוש אתר תולעת המשפט הוא אתר שמפרסם פסקי דין, החלטות שיפוטיות, דיונים משפטיים ועוד. האתר מפרסם פסקי

בקשות למחיקת כתבה - הסרת מידע מגוגל - ניהול מוניטין - מוניטין נט רונן הלל

ניהול מוניטין בשילוב ChatGPT

ניהול מוניטין משולב עם ChatGPT ניהול מוניטין משולב עם chatgpt הוא כלי רב עוצמה לעסקים וגם לכל אדם מכל מקום בעולם. זהו כלי אפקטיבי שיכול

מחיקת פסקי דין מתוצאות גוגל

כיצד החיפוש של גוגל עובד?

ניקוי מידע מקוון בואו ללמוד כיצד החיפוש של גוגל עובד? כיצד החיפוש של גוגל עובד? בואו ללמוד על ניקוי מידע מקוון. מנוע החיפוש של גוגל הוא

תורמים לקהילה

ניהול מוניטין למסעדות

ניהול מוניטין למסעדות פוסט זה עוסק בשירות של ניהול מוניטין למסעדות ולעוסקים בתחום המזון והאירוח. לא פשוט לנהל מסעדה בישראל, במיוחד אם התדמית שלך נפגעה

ניהול מוניטין לפי תחומים

כתבות חשובות

לניקוי מוניטין שלילי, מחיקת כתבות ופסקי דין

הגיע הזמן לנקות את תוצאות החיפוש השליליות מהאינטרנט!

מלאו פרטים ונחזור אליכם עם פתרון מושלם לבעיה.

ניתן גם להתקשר ל-0522508109 או לשלוח וואטסאפ 

לשיחת ייעוץ חינם עם רונן הלל מומחה לניהול מוניטין באינטרנט. השאירו פרטים או שילחו וואטסאפ.