איך לשלוט על תוצאות החיפוש בגוגל ולנהל מוניטין ברשת?

ניהול מוניטין בגוגל

מלאו פרטים ונחזור אליכם עם פתרון מושלם לבעיה

כתבות חשובות

ניהול מוניטין לבעלי עבר פלילי

עבר פלילי

מחיקת עבר פלילי מגוגל אם כתבו עלייך משהו באינטרנט –

הסרה של ביקורות שלילויות ותכנים מפריעים

חתן השמחה

סיפור ההצלחה של חתן השמחה – כיצד הצלחנו למחוק מידע שלילי

ניהול מוניטין לפי עיסוק

ניהול מוניטין לפי תחומים

כתבות חשובות

מאת monition-net.co.il

איך לשלוט על תוצאות החיפוש בגוגל ולנהל את המוניטין ברשת?

אחת הבעיות הקשות ביותר וגם הלא נעימות היא לגולל את השם שלכם בגוגל ולגלות תוצאות שליליות, כתמים דיגיטליים, הכפשות, קללות, פסקי דין, תביעות, עבר פלילי, מעצרים, עבירות, תלונות ומה לא…

גרוע יותר הוא שאנשים אחרים מגוללים את השם שלכם ומגלים תוצאות חיפוש שלא יוסיפו לתדמית שלכם וירחיקו מכם את כל מי שאי פעם חשב לעשות איתכם עסקים, לרכוש מכם מוצר או שירות או להיכנס לחיק המשפחה שלכם.

לכן, חשוב מאד לשלוט על תוצאות החיפוש של השם שלכם בגוגל ולנהל את התוצאות עד כמה שניתן. אם הבעיה שלכם שולית, ניתן לפתור את זה דיי בקלות, אבל אם הכתמים עקשניים, מגיעים מאתרים חזקים, וכוללים חומרים שאונדקסו על ידי גוגל ותפסו מיקומים של ברזל במנוע החיפוש… הרי שרק מומחים של חברת מוניטין נט יעזרו לכם לפתור את הבעיה.

אם אתם חושבים שתדמית שלילית בגוגל היא רק הבעיה שלכם, אתם יכולים להיות רגועים – מדובר במגה תופעה שגורמת להרבה אנשים להפסיד מקומות עבודה, לא לקבל הזמנה לראיונות, להיכשל באיתור בני זוג/בנות זוג ובעצם להיתקע.

במאמר זה אתם חייבים להבין שאי אפשר לנצח את גוגל בלי להכיר את גוגל מקרוב ולהכין את ההיגיון שלו.

אם פעם היתה דרושה חברת חקירות כדי לגלות מידע על הקולגות שלכם, העובדים שלכם, אנשי הקשר שלכם, החברים, המכרים או אלה שרוצים להיות אתכם בקשרים עסקיים או רומנטיים, הרי שהיום קל מאד לקבל תמונה משקפת מתוצאות החיפוש בגוגל. פשוט מגוללים את השם ומקבלים ים של תוצאות און ליין ברשת מהם אפשר לדלות את כל האינפורמציה.

אנו בחברת מוניטין נט ממליצים לבדוק את השם שלכם ברשת וגם את שם העסק שלכם ולעקוב אחרי האנשים עמם אתם נמצאים בקשר עסקי או חברתי – זה יכול לחסוך לכם הרבה מאד עוגמת נפש ובעיות.

איך לחפש בגוגל, כיצד לנקות את ההיסטוריה של תוצאות החיפוש שלכם וכו', אלה דברים משניים שהם לא עצם העניין שלנו והמטרה שלנו. אנחנו כאן כדי לעזור לכם לפתור את הבעיות שלכם ולשלוט על תוצאות החיפוש בגוגל.

אם יש לכם בעיה, תגיעו אלינו לחברת מוניטין נט. התקשרו ל-052-2508109 ודברו איתנו. שילחו לנו מייל דרך יצירת הקשר ואנו נחזור אליכם. בשום פנים ואופן אל תעשו דברים שאתם לא מכירים ולא יודעים איך לטפל בהם.

הרי כל אחד יכול לגזור אבל זה לא אומר שאתם יודעים לספר

כל אחד יכול להבריג אבל זה לא אומר שאתם יודעים לטפל במנוע של מכונית

כל אחד יכול לנסות לפתוח סתימה בצנרת אבל זה לא אומר שאתם אינסטלרטורים

כל אחד יכול לכתוב אבל זה לא אומר שאם עיתונאים

לכן, כשמדובר בשם שלכם – אל תפקירו אותו לניסיונות כאלה ואחרים. תצרו עימנו קשר, קבלו ייעוץ, הזמינו שירות, שלמו בעדו ותקבלו תוצאה!

אחת הטעויות בניהול מוניטין ברשת היא המחשבה שבאמצעות קידום אתרים אפשר לפתוח לחלוטין את הבעיה. מדובר בטעות. כי רק שילוב מנצח של מספר רב של טכנולוגיות ושיטות עשוי לנצח את תוצאות החיפוש של גוגל ולנקות את השם שלכם.

אנחנו בחברת מוניטין נט מומחים בניהול תדמית ברשת ובניהול מוניטין בעברית ובאנגלית, בארץ ובחו"ל.

רק אנחנו יודעים איך לטפל בצורה מקצועית ומהירה בשם שלכם ולייצר את המוניטין החיובי שאליו אתם רוצים להגיע.

כיצד גוגל עובד?

רבים חולמים שהם יודעים כיצד גוגל עובד וחושבים שהם באמת יודעים לקדם את התוצאות בגידול? ובכן כבר הסברתי שקידום אתר וניהול מוניטין אלו שני תחומים שדורשים מומחיות וטיפול ממוקד ושונה.

הפרמטרים לפיהם גוגל מתנהל שונים ומגוונים. יש אלגוריתם לגוגל שמתחדש, משתנה, מתעדכן ופועל על פי הרבה מאד משתנים שלא כולם ידועים לנו . אפשר להגיד שאנו חושבים שאנו מכירים חלק מהפרמטרים האלה וחושבים שרק באמצעותם ניתן לקדם תוצאות ולשלוט בהם.

אם חשבתם שאפשר לקבל יחס אישי מגוגל אז תשכחו מזה. פנייה לגוגל בדרך כלל לא מקבלת מענה ממוקד ונמשכת חודשים. בדרך כלל התשובות מפנות לאתר גוגל ויוצא שאתם מבזבזים זמן ולא ממש מקבלים פתרון.

אנו בחברת מוניטין נט מציעים לכם חבילה של שירותים מקצועיים שיעזרו לכם להסיר כתבות שליליות, למחוק תוצאות מגוגל, להעלים אזכורים שליליים, לשלוט במוניטין שלכם ובעצם לקדם את התדמית החיובית שלכם.  אמרנו הרבה – אנחנו גם מקיימים!

ליצירת קשר מוזמנים לפנות אלינו דרך האתר.

למקרים מיוחדים הנה הנייד שלנו – 052-2508109 – מוניטין נט – יודעים לנהל את השם שלם ברשת.

חברת מוניטין נט מתמחה בהסרה של פסקי דין, מחיקת סרטונים, מחיקת פוסטים, orm, מחיקת תגובות בבלוגים, מיתוג אישי, ניהול מוניטין באינטרנט, ניהול תדמית ברשת, מוניטין באינטרנט, מחיקת תגובות, מחיקת שם מכתבה, הסרת תוכן מגוגל, ניקוי מוניטין, מחיקת תוצאות חיפוש, מחיקת תוכן פוגעני, טיפול בקישורים שליליים.

קורא יקר, אם אתה חרד לשם שלך ורוצה לקחת אחריות על השם שלך, הקריירה שלך והמוניטין שלך – יש לך רק נאמן דרך אחד שיכול לעזור לך מאד בכל שלב.

רונן הלל - מומחה מוניטין בגוגל

כאן רונן הלל –מומחה למוניטין בגוגל ומומחה לתקשורת. אני מזמין אותך להתקשר אליי עכשיו ולהזמין אותי לכוס קפה.

זה הכל. מכאן כל הדרכים פתוחות וכל האפשרויות למוניטין חיובי סלולות לפנייך.

הנייד הפרטי שלי – רונן הלל 052-2508109.

הדוא"ל האישי שלי  ronen@rhpr.co.il

ניהול מוניטין באינטרנט

מלאו פרטים ונחזור אליכם עם פתרון מושלם לבעיה

Facebook
Twitter
LinkedIn

עוד על ניהול מוניטין באינטרנט

מערכת ניהול מוניטין ב-Google

מערכת ניהול מוניטין ב-Google הכירו את מערכת ניהול מוניטין ב-Google לאיתור פתרונות מוניטין באינטרנט. שירות בינלאומי, בכל שפה ומקום. הפתרון לרישומים שליליים באינטרנט. אם המטרה

איל פונים לגוגל העולמית

קידום אתרים אורגני בגוגל

קידום אתרים אורגני בגוגל בעלי מקצוע, מנהלי חברות ועסקים מה הם רוצים? הם רוצים תוצאות והצלחה ובין היתר ניתן להשיג זאת באמצעות קידום אתרים אורגני

אתה לא אשם וגם לא צריך להתבייש

איך לנצח את תולעת המשפט

איך מנצחים את תולעת המשפט ומעלימים תוצאות שליליות מהחיפוש אתר תולעת המשפט הוא אתר שמפרסם פסקי דין, החלטות שיפוטיות, דיונים משפטיים ועוד. האתר מפרסם פסקי

בקשות למחיקת כתבה - הסרת מידע מגוגל - ניהול מוניטין - מוניטין נט רונן הלל

ניהול מוניטין בשילוב ChatGPT

ניהול מוניטין משולב עם ChatGPT ניהול מוניטין משולב עם chatgpt הוא כלי רב עוצמה לעסקים וגם לכל אדם מכל מקום בעולם. זהו כלי אפקטיבי שיכול

מחיקת פסקי דין מתוצאות גוגל

כיצד החיפוש של גוגל עובד?

ניקוי מידע מקוון בואו ללמוד כיצד החיפוש של גוגל עובד? כיצד החיפוש של גוגל עובד? בואו ללמוד על ניקוי מידע מקוון. מנוע החיפוש של גוגל הוא

תורמים לקהילה

ניהול מוניטין למסעדות

ניהול מוניטין למסעדות פוסט זה עוסק בשירות של ניהול מוניטין למסעדות ולעוסקים בתחום המזון והאירוח. לא פשוט לנהל מסעדה בישראל, במיוחד אם התדמית שלך נפגעה

ניהול מוניטין לפי תחומים

כתבות חשובות

לניקוי מוניטין שלילי, מחיקת כתבות ופסקי דין

הגיע הזמן לנקות את תוצאות החיפוש השליליות מהאינטרנט!

מלאו פרטים ונחזור אליכם עם פתרון מושלם לבעיה.

ניתן גם להתקשר ל-0522508109 או לשלוח וואטסאפ 

לשיחת ייעוץ חינם עם רונן הלל מומחה לניהול מוניטין באינטרנט. השאירו פרטים או שילחו וואטסאפ.