איך למחוק ביקורות שליליות מהרשת

ניהול מוניטין בגוגל

מלאו פרטים ונחזור אליכם עם פתרון מושלם לבעיה

כתבות חשובות

מיתוג אישי לבכירים - ניהול מוניטין ברשת - המפתח לקידום שלך

מנהל מוניטין

כך תגיעו למנהל המוניטין הטוב בישראל! ניהול מוניטין בגוגל היא

ניהול מוניטין זה מוניטין נט - הדחקת תוצאות שליליות

השלמות גוגל

אוטוקומפליט – ההשלמות של גוגל לתוצאות החיפוש  בגוגל עלולות להיות

ניהול מוניטין לפי עיסוק

ניהול מוניטין לפי תחומים

כתבות חשובות

איך למחוק ביקורות שליליות מהרשת

מאמר זה עוסק במענה לשאלה – איך למחוק ביקורות שליליות מהרשת. הרציונל העומד מאחורי השירות של מחיקת ביקורות שליליות מהרשת הוא בראש ובראשונה שירות לציבור לאנשים פרטיים ולאנשי עסקים שרואים עצמם נפגעים כתוצאה מהעיוותים הנגרמים במנוע החיפוש של גוגל.

הצורך במחיקת ביקורות שליליות מהרשת הוא צורך לגיטימי בדיוק כמו שנעזרים ביועצים לתקשורת, במקדמי אתרים ובמנהלי פרסום וגם בעורכי דין.

השירות של למחוק ביקורות שליליות מהרשת הוא פועל יוצא לכך שקיימת בעיה קשה מאד המנוצלת על ידי גורמים אינטרסנטים המביאה לכך ששמם של אנשים או עסקים מושחר באופן קשה ונוצרת תופעה של שיימינג הרסני.

את התוצאות של ביקורות שליליות ניתן לקמט בנזקים כלכליים ובנזקים אישיים ומשפחתיים.

ואם אחרי כל זאת אתם סבורים שהתוצאות בגוגל לא משקפות את האני האמיתי שלכם, את העשייה האישית או הציבורית שלכם או את ההיסטוריה שלכם – הרי שבאמצעות השירות שלנו ניתן להילחם בביקורות השליליות ולספק מענה הולם שיגרום לגוגל להכיר אתכם טוב יותר ולהעריך אתכם אחרת – וכך לתקן מוניטין שנפגע ולתקן עיוותים שנגרמו במזיד או שלא במזיד כתוצאה מפרסומים שליליים וביקורות רעות ברשת.

מיתוג אישי לבכירים - ניהול מוניטין ברשת - המפתח לקידום שלך

נדגיש כי אנו לא עוזרים למי שאינו ראוי לעזרה ומי שלא מוכן, רוצה ומבקש לתקן את דרכיו וזאת במקרה של אנשים בעלי עבר כזה או אחר ששילמו את המחיר ומעוניינים לפתוח דף חדש.

אנו נכונים לעזור לכל אלה שהתקשורת גרמה להם נזקים עצומים בשל רעש וצלצולים וכתבות רבות שעלו בטרם נשפטו או נחקרו. אנו יותר משמחים לעזור לאלה ששמם הושחר בתקשורת, לכאלה שהועלו נגדם חשדות ואישומים ובסופו של דבר יצאו זכאים או בעונשים מינימאליים שאינם עניין לציבור או שאינם עומדים בקנה אחד עם הפרסומים המופיעים עליהם באינטרנט.

המאבק בתקשורת שלילית, תקשורת מגמתית, תחקירים תפורים מראש או מסמכים משפטיים המופיעים בקשת או אפילו קמפיינים שליליים הוא לא קל והוא בראש ובראשונה מותיר איזכורים שליליים בגוגל. הודות ליכולות שלנו אנו יודעים כיצד לטפל בבעיות סבוכות אלה ולחלץ אנשים וחברות ממצבים קשים ומנזקים שנוצרו במנוע החיפוש של גוגל כתוצאה ממניפולציות כאלה ואחרות.

חשוב לציין ולהדגיש כי כל הפעולות שאנו מבצעים נעשות בכפוף לחוק,  מבוצעות באופן דיסקרטי ונועדו לשרת את לקוחותינו ועומדים בכללי האתיקה הגבוהים שלנו עליהם אנו שומרים בהקפדה מרובה.

נדגיש כי העיסוק בניהול מוניטין ברשת וייעוץ בדיגיטל הינו חלק מחופש העיתונות, חופש העיסוק וחופש המידע וכאן המקום לציין כי כל אדם וכל חברה או בית עסק זכאים להסתייע בשירותים שלנו כדי לשמור על כבודם, להגן על שמם ולנהל את המוניטין שלהם בדרך המקצועית והאיכותית ביותר.

זקוקים לעזרה בניהול מוניטין ובמחיקת ביקורות שליליות מהרשת? אל תהססו לפנות אלינו!

קורא יקר, אם אתה חרד לשם שלך ורוצה לקחת אחריות על השם שלך, הקריירה שלך והמוניטין שלך – יש לך רק נאמן דרך אחד שיכול לעזור לך מאד בכל שלב.

רונן הלל - מומחה מוניטין בגוגל

כאן רונן הלל –מומחה למוניטין בגוגל ומומחה לתקשורת. אני מזמין אותך להתקשר אליי עכשיו ולהזמין אותי לכוס קפה.

זה הכל. מכאן כל הדרכים פתוחות וכל האפשרויות למוניטין חיובי סלולות לפנייך.

הנייד הפרטי שלי – רונן הלל 052-2508109.

הדוא"ל האישי שלי  ronen@rhpr.co.il

ניהול מוניטין באינטרנט

מלאו פרטים ונחזור אליכם עם פתרון מושלם לבעיה

Facebook
Twitter
LinkedIn

עוד על ניהול מוניטין באינטרנט

מערכת ניהול מוניטין ב-Google

מערכת ניהול מוניטין ב-Google הכירו את מערכת ניהול מוניטין ב-Google לאיתור פתרונות מוניטין באינטרנט. שירות בינלאומי, בכל שפה ומקום. הפתרון לרישומים שליליים באינטרנט. אם המטרה

איל פונים לגוגל העולמית

קידום אתרים אורגני בגוגל

קידום אתרים אורגני בגוגל בעלי מקצוע, מנהלי חברות ועסקים מה הם רוצים? הם רוצים תוצאות והצלחה ובין היתר ניתן להשיג זאת באמצעות קידום אתרים אורגני

אתה לא אשם וגם לא צריך להתבייש

איך לנצח את תולעת המשפט

איך מנצחים את תולעת המשפט ומעלימים תוצאות שליליות מהחיפוש אתר תולעת המשפט הוא אתר שמפרסם פסקי דין, החלטות שיפוטיות, דיונים משפטיים ועוד. האתר מפרסם פסקי

בקשות למחיקת כתבה - הסרת מידע מגוגל - ניהול מוניטין - מוניטין נט רונן הלל

ניהול מוניטין בשילוב ChatGPT

ניהול מוניטין משולב עם ChatGPT ניהול מוניטין משולב עם chatgpt הוא כלי רב עוצמה לעסקים וגם לכל אדם מכל מקום בעולם. זהו כלי אפקטיבי שיכול

מחיקת פסקי דין מתוצאות גוגל

כיצד החיפוש של גוגל עובד?

ניקוי מידע מקוון בואו ללמוד כיצד החיפוש של גוגל עובד? כיצד החיפוש של גוגל עובד? בואו ללמוד על ניקוי מידע מקוון. מנוע החיפוש של גוגל הוא

תורמים לקהילה

ניהול מוניטין למסעדות

ניהול מוניטין למסעדות פוסט זה עוסק בשירות של ניהול מוניטין למסעדות ולעוסקים בתחום המזון והאירוח. לא פשוט לנהל מסעדה בישראל, במיוחד אם התדמית שלך נפגעה

ניהול מוניטין לפי תחומים

כתבות חשובות

לניקוי מוניטין שלילי, מחיקת כתבות ופסקי דין

הגיע הזמן לנקות את תוצאות החיפוש השליליות מהאינטרנט!

מלאו פרטים ונחזור אליכם עם פתרון מושלם לבעיה.

ניתן גם להתקשר ל-0522508109 או לשלוח וואטסאפ 

לשיחת ייעוץ חינם עם רונן הלל מומחה לניהול מוניטין באינטרנט. השאירו פרטים או שילחו וואטסאפ.