כל מה שרצית לדעת על ניהול מוניטין ולא העזת לשאול

ניהול מוניטין בגוגל

מלאו פרטים ונחזור אליכם עם פתרון מושלם לבעיה

כתבות חשובות

ניהול מוניטין לפי עיסוק

ניהול מוניטין לפי תחומים

כתבות חשובות

רוצה למחוק רישום פלילי

למחוק רישום פלילי? רונן הלל מספק תשובות על ניהול מוניטין באינטרנט ועל אפשרויות למחיקת רישומים פליליים מגוגל.

רוצה למחוק רישום פלילי מגוגל? כאן תקבלו תשובות על ניהול מוניטין על גווניו השונים. שלום, כאן רונן הלל ובמאמר זה אנסה להסביר כל מה שקשור לניהול מוניטין באינטרנט. כן, תקבלו גם תשובה לשאלה בנושא מחיקת רישומים פליליים מגוגל.

אשתדל לענות על כל שאלה זו ועל שאלות אחרות שיש לכם. במידה והתשובה לא מספקת או שאתם זקוקים להבהרות אל תהססו. צרו איתי קשר. תתקשרו. שילחו וואטסאפ. אנסה לענות באופן אישי ודיסקרטי.

אז סיכמנו. במידה ותזדקקו למידע נוסף, מוזמנים, בכל שלב של המאמר, לשלוח לי הודעה פרטית בוואטסאפ, להתקשר או לשלוח מייל ואשמח לענות באופן אישי ודיסקרטי. סגור.

 

מה זה ניהול מוניטין ?

על פי התפיסה שלי זו היכולת לשלוט על תוצאות החיפוש בגוגל ובאינטרנט. נשמע פשוט אבל האמת שזו תורה שלמה וזה ממש, אבל ממש מורכז ותובעני וכדי להצליח דרושה התמסרות טוטאלית ויכולות גבוהות של למידה, בנייה ותכנון. והכי הכי חשוב – התמדה.

מחיקת פרופיל מזויף בפייסבוק. למחוק רישום פלילי
מחיקת תוצאות מגוגל – 0522508109 השיטה שלנו מחוייבת לתוצאה. אנו לא משחקים, לא עושים ניסיונות ולא מבטיחים ולא מקיימים. מוניטין נט עושים מחיקת תוצאות מגוגל

אם למי מביניכם יש תוצאות שליליות בעמודי החיפוש השונים באינטרנט ובמיוחד בעמוד הראשון. ראוי לבדוק ולברר מה מקורם? האם מדובר במידע אמיתי או מפוברק? איך התוכן שמופיע בפרסום ספציפי או בעמוד התוצאות בחיפוש בגוגל אכן משקף את התדמית שלך או של העסק? האם זה באמת מבטא את העשייה, את הערכים ואת החזון של מי שאתה באמת?

רונן הלל ניהול מוניטין

הרבה פעמים תוצאות החיפוש ברשת מושפעות מגורמים שונים כמו חדשות, תמונות, סרטונים, רשתות חברתיות, פסקי דין, תחקירים ועוד.

חלק מהתכנים האלה אמיתיים אבל קורה שיש גם תכנים שקריים, מגמתיים, פוגעניים ונקמניים בעמודים הראשונים בגוגל.

במקרים של עיוות, במקרים של חוסר שביעות רצות מתוצאות החיפוש הקיימות – ניתן לפנות למומחה ניהול מוניטין כדי שיעשה  סדר בדברים.

פתרון לכל בעיה

שמי הלל ואני למעלה מ-30 שנה בעולם האינטרנט ומעל 20 שנים עושה אך ורק ניהול מוניטין. בשני העשורים האחרונים טיפלתי במאות ואלפי מקרים ועזרתי לאנשים מישראל ומכל העולם להתמודד טוב יותר עם תוצאות שליליות באינטרנט. הודות ליכולות שלי הצלחתי לנקות תדמית רעה ולשקם מוניטין רשתי שנפגע.

מחיקת רישומים פליליים מגוגל

הרבה מאד אנשים פונים בגלל בעיה כזו. הם מבקשים למחוק רישום פלילי מהאינטרנט כי זה מפריע להם . מקשה עליהם להיכנס לחברה ולקשר זוגי. הרישום הפלילי מהווה כתם. כתמים מביגוד ניתנים להסרה אז למה שלא יוסרו גם מגוגל?

למה אני עושה את זה?

כי אני אוהב את העבודה שלי. אני אוהב לעזור לאנשים וגם על הדרך להתפרנס מזה. אבל בראש ובראשונה זה הייעוד שלי וזו המטרה שלי. לעזור לכל מי שרואה עצמו נפגע כתוצאה מאיזכורים שליליים בגוגל ותוצאות לא מכבדות באינטרנט.

למה אני חושב שאני כל כך מוצלח?

האמת אני לא נותן לעצמי ציונים. אני משאיר את זה ללקוחות שלי. אני נהנה להתמודד עם כל אתגר ברשת ובעיקר לעזור לעסקים, לבעלי מקצועות חופשיים ואנשים פרטיים לשפר את המוניטין שנפגע ולמחוק את הכתבות הרעות מהאינטרנט.

הגאווה הגדולה שלי היא היכולת בכל פעם להמציא את עצמי מחדש ובכל מקרה להציע פתרונן איכותי, מקורי ויציב ללקוח. העובדה שאני מצליח להעיף במהירות דברים רעים מהרשת ולבנות מוניטין חיובי – זו המתנה הגדולה ביותר שיש לי ושאני מקבל. אמינו לי זה לא פשוט. זה מורכב.מסובך כואב ומייסר. אבל ברגע שאני מצליח לנקות שם של לקוח, אדם פרטי או דמות פוליטית. רופא, עורך דין או מוסכניק. אני מאושר וזה הסיפוק הגדול שלי.

האם אפשר להסיר כל דבר מהאינטרנט?

ממש לא. יש כתמים דיגיטליים מאד עקשנים. יש כתבות שלעולם לא יירדו אבל לשמחתי הרבה פתחתי שיטות כדי שהתוצאות האלה ייעלמו, לא יראו או ידחקו למיקומים לא ריאליים.

האם אפשר לפתור כל בעיה הקשורה לניהול מוניטין באינטרנט?

אני מאמין שכן. גם הוכחתי את זה מאות פעמים. אמנם קשה להתחייב מראש על תוצאה סופית אבל הניסיון שלי והטכנולוגיה שבידי מעניקים לי את הסיכויים הגדולים ביותר להצליח, גם במקרים הקשים ביותר וגם במקרה שלך?

האם שירות ניהול מוניטין הוא דיסקרטי?

בוודאי. להבדיל מיחסי ציבור – אני לא משוויץ ולא מקדם את ההישגים שלי ברשת ולא חושף את שמותיהם. חשוב לי לשמור על הפרטיות שלהם ויחד עם זאת לעשות כל מה שניתן, צריך ואפשר כדי לקדם אותם.

כמה עולה השירות?

עבודת ניהול מוניטין היא לא מוצר מדף. זה לא שוקולד, גלגל או מכונית. זה לא ברזל. השירות הוא סוג של התחייבות להשיג את התוצאות הטובות ביותר והוא קשור לבעיה.

לכן כל בעיה, כל פנייה, כל שאלה וכל לקוח הוא עולם ומלואו. אין מחיר פיקס, אין מקרה אחד שדומה למקרה שני. לכן הפתרון הוא בהתאמה אישית לצרכים ולרצונות של הלקוח בכפוף לתיאום ציפיות.

מתי אפשר להתחיל?

יש לך בעיה בתדמית האינטרנטית?  כדי לפנות מיידית למומחה ניהול מוניטין. כבר עכשיו! אני כאמור זמין עבורך ותמיד אפשר להתקשר, להשאיר הודעה או לפנות אליי ואני תמיד עונה מהר ובאופן מקצועי וענייני עם כל הסבלנות שבעולם.

הכותב הוא רונן הלל – מומחה ניהול מוניטין בגוגל. בעלים של אתרי ניהול מוניטין ברשת ואצלו תקבלו תשובות על ניהול מוניטין באינטרנט.

קורא יקר, אם אתה חרד לשם שלך ורוצה לקחת אחריות על השם שלך, הקריירה שלך והמוניטין שלך – יש לך רק נאמן דרך אחד שיכול לעזור לך מאד בכל שלב.

רונן הלל - מומחה מוניטין בגוגל

כאן רונן הלל –מומחה למוניטין בגוגל ומומחה לתקשורת. אני מזמין אותך להתקשר אליי עכשיו ולהזמין אותי לכוס קפה.

זה הכל. מכאן כל הדרכים פתוחות וכל האפשרויות למוניטין חיובי סלולות לפנייך.

הנייד הפרטי שלי – רונן הלל 052-2508109.

הדוא"ל האישי שלי  ronen@rhpr.co.il

ניהול מוניטין באינטרנט

מלאו פרטים ונחזור אליכם עם פתרון מושלם לבעיה

Facebook
Twitter
LinkedIn

עוד על ניהול מוניטין באינטרנט

מערכת ניהול מוניטין ב-Google

מערכת ניהול מוניטין ב-Google הכירו את מערכת ניהול מוניטין ב-Google לאיתור פתרונות מוניטין באינטרנט. שירות בינלאומי, בכל שפה ומקום. הפתרון לרישומים שליליים באינטרנט. אם המטרה

איל פונים לגוגל העולמית

קידום אתרים אורגני בגוגל

קידום אתרים אורגני בגוגל בעלי מקצוע, מנהלי חברות ועסקים מה הם רוצים? הם רוצים תוצאות והצלחה ובין היתר ניתן להשיג זאת באמצעות קידום אתרים אורגני

אתה לא אשם וגם לא צריך להתבייש

איך לנצח את תולעת המשפט

איך מנצחים את תולעת המשפט ומעלימים תוצאות שליליות מהחיפוש אתר תולעת המשפט הוא אתר שמפרסם פסקי דין, החלטות שיפוטיות, דיונים משפטיים ועוד. האתר מפרסם פסקי

בקשות למחיקת כתבה - הסרת מידע מגוגל - ניהול מוניטין - מוניטין נט רונן הלל

ניהול מוניטין בשילוב ChatGPT

ניהול מוניטין משולב עם ChatGPT ניהול מוניטין משולב עם chatgpt הוא כלי רב עוצמה לעסקים וגם לכל אדם מכל מקום בעולם. זהו כלי אפקטיבי שיכול

מחיקת פסקי דין מתוצאות גוגל

כיצד החיפוש של גוגל עובד?

ניקוי מידע מקוון בואו ללמוד כיצד החיפוש של גוגל עובד? כיצד החיפוש של גוגל עובד? בואו ללמוד על ניקוי מידע מקוון. מנוע החיפוש של גוגל הוא

תורמים לקהילה

ניהול מוניטין למסעדות

ניהול מוניטין למסעדות פוסט זה עוסק בשירות של ניהול מוניטין למסעדות ולעוסקים בתחום המזון והאירוח. לא פשוט לנהל מסעדה בישראל, במיוחד אם התדמית שלך נפגעה

ניהול מוניטין לפי תחומים

כתבות חשובות

לניקוי מוניטין שלילי, מחיקת כתבות ופסקי דין

הגיע הזמן לנקות את תוצאות החיפוש השליליות מהאינטרנט!

מלאו פרטים ונחזור אליכם עם פתרון מושלם לבעיה.

ניתן גם להתקשר ל-0522508109 או לשלוח וואטסאפ 

לשיחת ייעוץ חינם עם רונן הלל מומחה לניהול מוניטין באינטרנט. השאירו פרטים או שילחו וואטסאפ.