הקשר בין מוניטין שלילי לתוצאות חיפוש בגוגל

ניהול מוניטין בגוגל

מלאו פרטים ונחזור אליכם עם פתרון מושלם לבעיה

כתבות חשובות

ניהול מוניטין לפי עיסוק

ניהול מוניטין לפי תחומים

כתבות חשובות

איך לנצח את התוצאות השליליות בגוגל עם רונן הלל ניהול מוניטין

הקשר בין מוניטין שלילי לעבירות. כלכליות, פשיעה כלכלית, חשבוניות פיקטיביות, פורקס. גם השקעות בינלאומיות, הימורים והלוואות. איך ניתן לשפר את המוניטין האישי או העסקי.

כאן רונן הלל, מומחה ניהול מוניטין באינטרנט. ב-20 השנים האחרונות אני מתמקד בעבודה אינטנסיבית בניסיונות לפיצוח האלגוריתם של גוגל. אני עוסק בקידום האפשרויות לשליטה על התדמית והמוניטין ברשת. המסקנה שלי מאותן מאות אלפי שעות, ימים ולילות שהשקעתי במחקר ובפיצוח היא ניתן לנצח את גוגל. ניתן למחוק תוצאות חיפוש לא רצויות. אפשר לנהל ולשלוט על ההיררכיה של תוצאות החיפוש. ולכן, כבר עכשיו אם יש לך בעיה עם תוצאות החיפוש בגוגל, פנה מיידית לרונן הלל ניהול מוניטין למציאת פתרון.

רונן הלל ניהול מוניטין בגוגל
רונן הלל ניהול מוניטין בגוגל.

מה זה מוניטין שלילי ואיך הוא בא לידי ביטוי באינטרנט?

יש אנשים שחושבים שהמוניטין שלהם נבנה לאורך שנים. אך כיום מוניטין שנבנה שנים יכול להיהרס מיידית. תוך ימים או אפילו שעות באינטרנט.

כיום מוניטין יכול להיות מושפע מסיבות רבות החל חוויות שליליות עם אחרים, דרך אפשרות שנפלת קורבן של מסע הכפשה נגדך, סיקור חדשותי שלילי, או טעויות קשות שעליהם משלמים מחיר תדמיתי יקר ומהר.

 

מוניטין שלילי
רונן הלל ניהול מוניטין . הסרת תוצאות שליליות מגוגל לעסקים. מחיקת כתבות מגוגל . מוניטין שלילי

מוניטין רע מהווה בעיה עצומה גם לעסקים. מחקרים מוכיחים כי צרכנים לא ינהלו עסקים עם חברה אם יש להם תפיסה ציבורית ירודה לגביהם באינטרנט. גם אם המוניטין מופרך, זה עדיין יכול להשפיע לרעה על המכירות ונאמנות הלקוחות.

איך אפשר לבנות מוניטין חיובי?

מוניטין חיובי ניתן לבנות באמצעות פעילות הולמת, יחס מכבד והתנהגות ראויה. אבל לעיתים אין לדברים הללו אחיזה במציאות האינטרנטית מהסיבות שהזכרתי קודם לכן. זו הסיבה שלא פעם אנשים ראויים נופלים קורבן לקמפיין מוניטין שלילי ומרגישים אבודים. וכאן המקום שלי, רונן הלל ניהול מוניטין, להיכנס לפעולה ולתקן את העיוותים שנוצרו ברשת ולבנות מוניטין חיובי איכותי כפי שראוי וצריך להיות. אדגיש כי אם לא תנקוט עמדה ולא תפעל באופן יזמום – התוצאות השליליות יישארו. לכן רק מהלכים אקטיביים יעזרו לבניית מוניטין חיובי באינטרנט ולשם כך ניתן לפנות אליי.

מהם הסימנים לכך שיש לך מוניטין שלילי?

מוניטין שלילי מזיק מאוד לקריירה, פוגע באושר הכללי והורס את העושר הכלכלי. יכולות להיות לכך אפילו השלכות משפטיות חמורות וכן פגיעה בחיי היום יום, בשגרה, פגיעה במשפחה, בתדמית ואפילו בבריאות. אם התוצאות בגוגל מגלות איזכורים שליליים הרי שאתה שהמוניטין שלך ב"סכנה" ולכן נדרשת פעולה אקטיבית לתיקון.  במידה והשכנים, החברים והקרובים מתרחקים ממך בגלל מה שכתוב ברשת. המוניטין השלילי שלך עלול להיות הגורם לכך. אם הבנק הגביל אותך, אם הלקוחות ברחו ממך ואם אתה מקבל טלפונים והודעות מגונות ותוקפניות עם האשמות כאלה או אחרות נגדך כנראה שמנהל נגדך קמפיין שלילי ברשת ומישהו גורם לכך.

ניתן לטפל במוניטין שנפגע באמצעות תביעות משפטיות אך לא בהכרח שאלה יגרמו לתוצאות החיפוש הרעות להיעלם. הדרך המומלצת, לפחות על בסיס הניסיון שלי, היא פנייה למומחה ניהול מוניטין באינטרנט וכאן אני נכנס לתמונה.

מומחה ניהול מוניטין . מוחק מגוגל ומסייע להילחם בתוצאות השליליות. 0522508109

ומה לגבי עבירות כלכליות, פשיעה כלכלית, עבירות צאוורון לבן. מה בעניין חשבוניות פיקטיביות, פורקס, השקעות בינלאומיות, הימורים והלוואות. כל אלה עלולים לסבך ולהיות קשורים לחדשות שליליות. תביעות, כתבות רעות, ביקורות קשות ומסע נקם. כיום עבירות מסוג זה זוכות לאינספור כתבות רעות, שליליות ופוגעניות. המון פסקי דין ודיונים משפטיים עולים לרשת, המון דעות וכתבות מפורסמות בעקבות כך באינטרנט והתוצאה. נזק קשה ופגיעה קשה במוניטין.

במקרים כאלה, ראוי, ניתן וכדאי ליצור עימי קשר כדי לבחון את האפשרויות להתמודדות עם הפרסומים השליליים. זאת כדי למחוק תוצאות רעות מהרשת. להעלים איזכורים שליליים. לבנות תדמית חיובית. דברו איתי עכשיו בכל דרך שתבחרו. אשמח להוכיח לכם שגם במקרה שלך אפשר. ניתן וצריך לעשות הכל כדי לנקות את תוצאות השליליות מהאינטרנט. למה? כי אין דבר חשוב מהשם שלך ברשת!

קורא יקר, אם אתה חרד לשם שלך ורוצה לקחת אחריות על השם שלך, הקריירה שלך והמוניטין שלך – יש לך רק נאמן דרך אחד שיכול לעזור לך מאד בכל שלב.

רונן הלל - מומחה מוניטין בגוגל

כאן רונן הלל –מומחה למוניטין בגוגל ומומחה לתקשורת. אני מזמין אותך להתקשר אליי עכשיו ולהזמין אותי לכוס קפה.

זה הכל. מכאן כל הדרכים פתוחות וכל האפשרויות למוניטין חיובי סלולות לפנייך.

הנייד הפרטי שלי – רונן הלל 052-2508109.

הדוא"ל האישי שלי  ronen@rhpr.co.il

ניהול מוניטין באינטרנט

מלאו פרטים ונחזור אליכם עם פתרון מושלם לבעיה

Facebook
Twitter
LinkedIn

עוד על ניהול מוניטין באינטרנט

מערכת ניהול מוניטין ב-Google

מערכת ניהול מוניטין ב-Google הכירו את מערכת ניהול מוניטין ב-Google לאיתור פתרונות מוניטין באינטרנט. שירות בינלאומי, בכל שפה ומקום. הפתרון לרישומים שליליים באינטרנט. אם המטרה

איל פונים לגוגל העולמית

קידום אתרים אורגני בגוגל

קידום אתרים אורגני בגוגל בעלי מקצוע, מנהלי חברות ועסקים מה הם רוצים? הם רוצים תוצאות והצלחה ובין היתר ניתן להשיג זאת באמצעות קידום אתרים אורגני

אתה לא אשם וגם לא צריך להתבייש

איך לנצח את תולעת המשפט

איך מנצחים את תולעת המשפט ומעלימים תוצאות שליליות מהחיפוש אתר תולעת המשפט הוא אתר שמפרסם פסקי דין, החלטות שיפוטיות, דיונים משפטיים ועוד. האתר מפרסם פסקי

בקשות למחיקת כתבה - הסרת מידע מגוגל - ניהול מוניטין - מוניטין נט רונן הלל

ניהול מוניטין בשילוב ChatGPT

ניהול מוניטין משולב עם ChatGPT ניהול מוניטין משולב עם chatgpt הוא כלי רב עוצמה לעסקים וגם לכל אדם מכל מקום בעולם. זהו כלי אפקטיבי שיכול

מחיקת פסקי דין מתוצאות גוגל

כיצד החיפוש של גוגל עובד?

ניקוי מידע מקוון בואו ללמוד כיצד החיפוש של גוגל עובד? כיצד החיפוש של גוגל עובד? בואו ללמוד על ניקוי מידע מקוון. מנוע החיפוש של גוגל הוא

תורמים לקהילה

ניהול מוניטין למסעדות

ניהול מוניטין למסעדות פוסט זה עוסק בשירות של ניהול מוניטין למסעדות ולעוסקים בתחום המזון והאירוח. לא פשוט לנהל מסעדה בישראל, במיוחד אם התדמית שלך נפגעה

ניהול מוניטין לפי תחומים

כתבות חשובות

לניקוי מוניטין שלילי, מחיקת כתבות ופסקי דין

הגיע הזמן לנקות את תוצאות החיפוש השליליות מהאינטרנט!

מלאו פרטים ונחזור אליכם עם פתרון מושלם לבעיה.

ניתן גם להתקשר ל-0522508109 או לשלוח וואטסאפ 

לשיחת ייעוץ חינם עם רונן הלל מומחה לניהול מוניטין באינטרנט. השאירו פרטים או שילחו וואטסאפ.