למה אנשים מפחדים ממוניטין שלילי?
ניהול מוניטין שלילי, כלומר ניהול מוניטין לנפגעי מוניטין שלילי – תביטו סביב, ראו איזה אנשים טובים יש מזיז כמו מתכנתים, עורכי דין, רופאים, מהנדסים, מעצבים וכדומה. כל אחד מהם יכול להרוויח עשרות עד מאות אלפי שקלים בחודש והם גם יכולים להרשות לעצמם מכונית מפוארת, דירה, משרד נוצץ, וגם אפשרויות לחופשות מפנקות. אותם אנשים יכולים גם לבחור את העבודות שלהם ולהחליט כמה לעבוד ועם מי לעבוד.
מתי מתחילה הבעיה?
הבעיה מתחילה כשאנשים מצליחים נקלעים לסיטואציה של קשקושים ברשת, תלונות, פרשות, ביקורות, הטרדות, עבירות וכל מיני דברים שיוחסו אליהם או שהם הרשו לעצמם לעשות.
מה קורה לאותם אנשים מפונקים ועשירים?
הם נקלעים למשבר שאין להם ממש מושג איך הגיעו אליו והם גם לא מבינים לה פתאום כל כך שונאים אותם ולמה לא מפרגנים להם על העושר ועל הפאר שצברו לאורך השנים.
התוצאה
כל מה שאותם אנשים בנו והרוויחו לאורך שנים נהרס בגלל פרסומים שליליים ופגיעה במוניטין. לפגיעה הזו בתדמית, במיתוג קוראים מוניטין שלילי והיא הופכת את אותו מיליונר, מילארדר, איש עשיר או אדם עמיד במרכזה של הפרשה והוא הופך ללא פחות מאויב המדינה ואויב הציבור. שנוא הנפש של רבים וסמל לרהבתנות, נהנתנות וחוסר אכפתיות.
איך אפשר לשנות את התמונה מהקצה לקצה?
במקרים כאלה אנשים עשירים שוכרים שירותים של מנהלים רהבתנים, מושכי אש וביקורת שכביכול נלחמים על הלקוחות שלהם בעוז ובגבורה.
בפועל מדובר בניצול ציני של מצבם.
בחלק ניכר מהמקרים מדובר ברעשי רקע ובעצות אחיתופל כדי להצדיק את הכסף שאותם מומחים גובים.
אנו מציעים אלטרנטיבה – ניהול מוניטין לנפגעי מוניטין שלילי!
אנו נפעל באחריות הרבה ביותר, נראה את התמונה הגדולה ונפעל אך ורק ממניעים של ניקיון שמכם.
אנו מזמינים אתכם לשכור את השירותים של רונן הלל – מומחה לניהול מוניטין, איש תקשורת ומומחה ליח"צ. הניסיון העשיר שלו, שיקול הדעת והיכולות המוכחות שלו בניהול מוניטין לבכירים ובעבודה מתחת לקו – הביאו לתוצאות מרשימות.
המון פרשות תקשורתיות שליליות הושתקו, נעלמו ונמחקו מההיסטוריה של גוגל, מאתרים מובילים בלוגים וכדומה.
המון תקשורת שלילית נעלמה והתהפכה.
והתוצאה המרכזית
שמם הטוב של כל מי שנפגע כתוצאה ממוניטין שלילי שוקם לחלוטין!