בסיפור הבא נספר על בית מלון מוכר וידוע שסבל מכתבות שליליות בשל תקלות רבות שהיו בו.
(בחרנו כאן לכתוב בית מלון ולא את תחום העיסוק של העסק – כדי לא לרמוז כל הלקוחות שלנו כי המדיניות שלנו היא שמירה על דיסקרטיות מלאה).
אותו בית מלון הוצף בתלונות באינטרנט וכל ערוצי התקשורת בשל תקלה חמורה שהתגלתה ופגעה בלקוחות. .
מנכ"ל בית המלון ניסה לנהל את המשבר בתקשורת, הגיב לכתבות ולראיונות בתקשורת והצליח למזער את הנזקים.
אבל מה…בגוגל לא שכחו את התקלה. בית המלון שלו זכה לתיאורים מכפישים ולפי מה שכתבו עליו לא היה סיכוי שהלקוחות יכנסו לאתר ויזמינו חופשות…
וכאן אנחנו נכנסו לתמונה. התגייסנו לעזור ותוך זמן קצר הצלחנו לשנות את התמונה לחלוטין!!!
מעוניין לשמוע פרטים נוספים?
צו עמנו קשר לנייד 052-2508109 או באמצעות יצירת קשר באתר.
לסיפור הצלחה נוסף בו הצלחנו לפתור בעיית מוניטין של מפעל ידוע