בניית מוניטין לעסקים – שירות ניהול מוניטין לעסקים
מאמר זה מדבר על בניית מוניטין לעסקים ומציע דרך ייחודית לטיפול בבעיה. קראו עד הסוף את המאמר ושכרו את השירותים שלנו לקבלת תוצאות מוכחות.
תדמיינו לרגע שבעמוד הראשי של העיתון או במדור העסקים מתפרסמת כתבה שלילית על העסק שלך המרסקת לך את המוניטין.
תדמיינו עכשיו שכתבה כזו מופיעה, לדוגמה, בעיתונים כמו ידיעות אחרונות, ישראל היום, גלובס, כלכליסט, דה מרקר, מעריב. עכשיו תתארו לעצמכם שאותה כתבה או ביקורת שלילית כזו מופיעה בגוגל ובאתרים גדולים וחזקים ותחייה שם לנצח- זה כבר משבר וזה עלול להרוס לגמרי את המוניטין אלא אם כן תפעלו מיידית לביסוס המוניטין העסקי או המוניטין האישי (תלוי בנסיבות).
המלצה לניהול מוניטין לעסקים
ההמלצה שלנו היא שכל אחד יעסוק במה שהוא הכי טוב בו! אנחנו מומחים לגוגל ומומחים לניהול מוניטין ותקשורת עם למעלה מ-20 שנות ניסיון ועם ניסיון של מאות לקוחות מרוצים וטיפול באלפי כתבות שליליות.
ניהול מוניטין שירות לחובה לעסקים
- אנו נבנה עבורך נכסים אינטרנטיים
- אנו ננהל עבורך את הנכסים הדיגיטליים
- אנו נעניק לך פתרונות לכל בעיות התדמית ברשת – החל מביקורות שליליות של עובדים מתוסכלים שפוטרו ורוצים לנקום ועד למתחרה שמוכן לעשות הכל כדי ללכלך עלייך.
קבלו המלצה חמה מאיתנו לתחזוקה וניהול מוניטין עסקי ואל תפקירו אותו בידיים לא מוסמכות!
הגדילו את הביטחון העסקי שלכם ואת סיכויי ההצלחה באמצעות המערכת שלנו שתבטיח לכם עמודים ראשונים נקיים בגוגל, מחיקות של כתבות שליליות ובניית מערכת בונה אמון עם הלקוחות והקמת תשתית חיובית ברשת.
הכירו את העובדות ואת המספרים על מידת ההשפעה של תכנים המופיעים בגוגל ומדברים על העסק שלך.
71% מהגולשים מושפעים מהביקורות המופיעות בגוגל.
90% מהגולשים באינטרנט המעוניינים לבצע רכישה של שירות או מוצר מושפעים מהביקורות ברשת.
82% מגולשי האינטרנט רואים בביקורות ובכתבות על עסקים ברשת כלי בעל חשיבות עצומה בתהליך קבלת ההחלטות.
מסקנות חשובות שינפצו לחלוטין את התפיסות הקיימות בעולם השיווק ובכל הנוגע לגוגל ולאינטרנט
א. עסקים ומותגים הם כבר לא מה שאתם כבעלי עסקים ויזמים רוצים שיחשבו עליהם ועל בסיס זה בניתם מערכת שלמה של ערכים ואסטרטגיה מותגית. כיום – עסקים ומותגים הם מה שגולשים חושבים עליהם.
ב. ניהול אתר אינטרנט, ניהול עמוד פייסבוק עסקי וניטור תגובות שליליות ברשת לא מספיקים וכבר לא עושים את העבודה. על בעל העסק להיות קשוב לסביבה האינטרנטית שלו ובעל אפשרות לראות את התמונה הכוללת כך שיוכל לשלוט על התוצאות ועל המוניטין העסקי.
ג. רשתות חברתיות זה לא רק לייקים.