איך להתמודד עם ביקורות שליליות בגוגל לעסק שלי?
ביקורות שליליות, ביקורות מזויפות, ביקורות מגמתיות או נקמניות הן בעיה קשה מאד כשבוחנים את תוצאות גוגל ובודקים את ההמלצות ברשת.
גוגל לעסק שלי מבוסס על חוויית המשתמשים. היית במוסך, קיבלת שירות – אתה הקובע הבלעדי מה לכתוב על בית העסק.
הזמנת חופשה באחד מבתי המלון בארץ או בחו"ל. הביקורות בגוגל הן אלו שהביאו אותך לבחור בבית המלון או הצימר והביקורת שתשאיר היא זו שתשפיע על הלקוחות הפוטנציאלים הבאים.
גם רופאים, עורכי דין, בעלי מקצועות חופשיים, אינסטלטורנים, מנעולנים, אנשי מיזוג, חנויות רהיטים ובעם כל בית עסק מושפע מהדברים.