ניהול מוניטין – טיפים להצלחה

ניהול מוניטין בגוגל

מלאו פרטים ונחזור אליכם עם פתרון מושלם לבעיה

כתבות חשובות

ניהול מוניטין לפי עיסוק

ניהול מוניטין לפי תחומים

כתבות חשובות

ניהול מוניטין – טיפים להצלחה

כאן רונן הלל, מומחה לתקשורת וניהול מוניטין עם למעלה מ-20 שנות ניסיון בתקשורת וניהול מוניטין ועם רעב יום יומי לייצר הצלחות ותוצאות לעוד ועוד לקוחות מרוצים! במאמר זה אני רוצה לספר לכם על דרכים לניהול מוניטין ולחלק טיפים להצלחה. הכלל הראשון והחשוב ביותר שיש לי בשבילכם הוא להגיד תודה רבה ולהודות על שירות טוב ומקצועי ולהעריך את תשומת הלב של האנשים היקרים שמטפלים בכם ונמצאים אתכם בקשר.

רונן הלל מוניטין נט -מומחה לניהול מוניטין

 

בכל הנוגע בניהול מוניטין הטיפ הכי חשוב הוא לפקוח את העיניים ולהיות קשובים למידע המופיע ברשת. לא להתעלם מביקורות שליליות ולצפות שייעלמו ככה סתם וגם לא להיכנס ללחץ מכל פרסום או דבר ביקורת.  העיקרון החשוב ביותר שמומלץ לכם לעשות הוא לשכור את האנשים הטובים ביותר שיש כדי שיטפלו בנכסים היקרים ביותר.

אדם חולה הולך לרופא הכי טוב.

אדם הזקוק לניתוח הופך עולמות כדי למצוא את המנתח הטוב ביותר

ומי שזקוק לתרופה מצילת חיים לא יחסוך במאמצים כדי להשיג אותה.

מי שסובל מכאבי שיניים ימצא רופא תורן או רופא שיניים גם באמצע הלילה.  

וכך בדיוק הדברים כאשר מדובר בשם שלכם, בעסק שלכם, במשפחה שלכם וביכולות שלכם לייצר הכנסה ופרנסה. אין דברים שיותר חשובים מאלה ולכן אנו  החלוצים בניהול מוניטין ובעלי ניסיון של למעלה משני עשורים עם מאות רבות של סיפורי הצלחה ועם יכולות להעניק טיפול מותאם אישית לניהול מוניטין מוצלח.

ברשימה הזו שלי אני משתף אתכם במספר כללי יסוד שבידלו את העשייה שלי לאורך השנים ועשויים להיות הבסיס להצלחה שלכם אם נפגעתם כתוצאה מפרסום מסמכים שליליים ברשת האינטרנט.

מחקרים מוכחים כי אנשים מושפעים מתקשורת, מפרסום ובעיקר מהמידע המופיע בתוצאות החיפוש בגוגל. למילה הכתובה יש ערך עליון אבל בתקופת הפייק ניוז או בשל העובדה שניתן לייצר מניפולציות במנועי החיפוש – מן הראוי לשכור שירותים של מי שבאמת יודע להתמודד עם כל הסיטואציות והמצבים של פגיעה בשמו הטוב של אדם או במקרים בהם אתם ממש זקוקים לעזרה מקצועית של מומחה גוגל לניהול מוניטין עם רקע עשיר בתקשורת, עיתונאות וניהול משברים.

רונן הלל מומחה לניהול מוניטין

לכן חשוב לי להדגיש את אופי השירות שאני מספק ללקוחות שלי. מדובר כאן על התנהלות יוצאת דופן שנועדה לשפר את סיכויי ההצלחה שלכם באופן משמעותי. אצלנו בחברת רונן הלל תקשורת וניהול מוניטין אין פתרון קסם אחד שיפתור את כל הבעיות. אצלנו יש שיטה, מתודה סדורה המבוססת על אינספור בדיקות ומחקרים וניסיון עשיר וכאל אלה הם מבחינתי יתרוו משמעותי שיגדיל את הסיכויים שלכם להצליח בעסקים ובמקרים של התמודדות מול תקשורת שלילית ומסמכים פוגעניים ברשת.

אם אתם בעלי עסקים, ספקים או בעלי מקצוע חשוב מאד להקפיד על הכללים הללו במתן שירות ואם חס וחלילה נפגעתם כתוצאה ממידע שלילי בגוגל – אנחנו הכתובת הבלעדית שלכם לניקוי גוגל מתכנים מגמתיים/תוכן לא רלוונטי/תוכן פוגעני.

רונן הלל - מומחה מוניטין בגוגל

אשמח מאוד לקבל מכם תגובות, הצעות, הזמנות עבודה או פשוט לדבר אתכם כדי להעניק לכם שירות מקצועי. שימו לב השירות שלי ניתן בתשלום. הוא לא בהכרח זול אבל שווה כל שקל. שיחה ראשונית לבדיקה/תיאום והסבר ניתנת ללא התחייבות וללא כל תשלום – כך שאתם יותר ממוזמנים ליצור קשר כאן באתר, באמצעות עמוד הפייסבוק שלי או ישירות למייל שלי/מספר הנייד.

טיפים להצלחה לאנשי עסקים ובעלי מקצועות חופשיים

דאגו לתת שירות מצוין. השתדלו שהלקוחות שלכם תמיד יהיו מרוצים. זהו חוק חכם שיעזור לכם גם בעסקים וגם בשמירה על מוניטין חיובי. אם נקלעתם לסיטואציה בהם מישהו רוצה לנקום בכם באמצעות פרסומים שליליים – אנחנו כאן כדי לנקות.

כימיה עם הלקוחות

חיבור טוב ללקוח משמעותו להקשיב ללקוח, ללמוד על הבעיות שלו ולהעניק לו שירותים שיספקו תמורה הולמת. חיבור טוב משמעותו מענה מהיר, שיתוף פעולה והערכה הדדית. וכידוע לקוחות מרוצים הם השגרירים הטובים ביותר.

מקצוענות

לעולם אל תעגלו פינות בכל הנוגע למתן שירות מקצועי ללקוחות שלכם. שירות מקצועי, מהיר ואיכותי הוא א/ ב' בהצלחה של כל עסק. ככל שתהיו מקצוענים תוכלו להגדיל את ההכנסות שלכם.

הקשבה

לקוח זקוק לאוזן קשבת. הקשיבו ללקוחות שלכם. תלמדו להקשיב למה שהלקוח רוצה ותפתחו מיומנויות לקרוא בין השורות.

חדשנות, לימוד ורכישת ידע

אצלנו בניהול מוניטין כל יום הוא יום לימודים וכל סיטואציה ותיק היא חוויה בפני עצמה. אנו לומדים כל הזמן. לומדים מכולם – מהגדולים וגם מהקטנים. ורק בגלל שאנו לא מתביישים ללמוד כל הזמן אנו מייצרים הצלחות. הטיפ הזה חשוב לנו במשרד רונן הלל ומיושם באופן יומי וחשוב לנו שגם אתם תקבלו אותו ותיישמו לטובת ההצלחה שלכם.

אתיקה

בעסק כמו שלנו לניהול מוניטין דאגנו להציג גבולות ברורים. רונן הלל מקפיד על כל פרט. הוא אומר לא ללקוחות ומסרב לקבל עבודות במקרים קיצוניים. בעבודה של כל עסק חשוב וחובה לסמן גבולות שיגדירו מה מותר ומה אסור. ככל שתקדימו להציב גבולות כך תחסכו מעצמכם אי נעימויות. אם יש לכם ספק או בעיה קשה הנוגעת להסרת כתבות שליליות ולמחיקה מגוגל – אל תהססו לפנות לרונן הלל ולקבל מענה מפורט.

הגדירו גבולות

הצבת גבולות נתפסת לפעמים כפעולה אגרסיבית. אנחנו חוששים להעליב את הצד השני, אז לא אומרים לו 'לא' או 'אסור'. אך הניסיון מראה שההיפך הוא הנכון. אי-הצבת גבולות גורמת לתסכול הולך וגובר, תחילה את הספק ובהדרגה אצל הלקוח. ככל שתקדימו לשרטט גבולות – כמו שעות עבודה או היקפי עבודה, למשל – כך תוכלו לדאוג שהלקוח וגם אתם תהיו מרוצים בסיום הפרויקט ובמהלכו.

יש הרבה דגים בים

בעולם העסקים יש מקום לכו-לם. מי שרואה רק את עצמו יתקשה להצליח לאורך זמן. התחרות היא מנוע ההצלחה. תחרות בריאה ושוק חופשי הם הקטליזטורים להצלחה. וכשיש תחרות יש גם שיתופי פעולה ויש המון הזדמנויות חדשות שהופכים את העבודה ואת החיים להרבה יותר מרגשים ומעניינים.

היעזרו ברשת ובחברים

בעולם הדיגיטלי של היום. חשוב לשתף, להעלות תכנים ברשת, לפרסם ולהיעזר בקולגות, חברים ולקוחות שיכולים לשתף ולפרסם אתכם. וכאן אנו מבקשים מכם קוראים יקרים – אם התוכן שלנו מוצא חן בעיניכם ומשרת אתכם – אנא שתפו אותו ברשת. נשמח לשיתופים, המלצות, לייקים ופרגון. תודה רבה.

מוזמנים ליצור עימי קשר.

רונן הלל, מומחה תקשורת, אינטרנט, ניהול מוניטין

קורא יקר, אם אתה חרד לשם שלך ורוצה לקחת אחריות על השם שלך, הקריירה שלך והמוניטין שלך – יש לך רק נאמן דרך אחד שיכול לעזור לך מאד בכל שלב.

רונן הלל - מומחה מוניטין בגוגל

כאן רונן הלל –מומחה למוניטין בגוגל ומומחה לתקשורת. אני מזמין אותך להתקשר אליי עכשיו ולהזמין אותי לכוס קפה.

זה הכל. מכאן כל הדרכים פתוחות וכל האפשרויות למוניטין חיובי סלולות לפנייך.

הנייד הפרטי שלי – רונן הלל 052-2508109.

הדוא"ל האישי שלי  ronen@rhpr.co.il

ניהול מוניטין באינטרנט

מלאו פרטים ונחזור אליכם עם פתרון מושלם לבעיה

Facebook
Twitter
LinkedIn

עוד על ניהול מוניטין באינטרנט

מערכת ניהול מוניטין ב-Google

מערכת ניהול מוניטין ב-Google הכירו את מערכת ניהול מוניטין ב-Google לאיתור פתרונות מוניטין באינטרנט. שירות בינלאומי, בכל שפה ומקום. הפתרון לרישומים שליליים באינטרנט. אם המטרה

איל פונים לגוגל העולמית

קידום אתרים אורגני בגוגל

קידום אתרים אורגני בגוגל בעלי מקצוע, מנהלי חברות ועסקים מה הם רוצים? הם רוצים תוצאות והצלחה ובין היתר ניתן להשיג זאת באמצעות קידום אתרים אורגני

אתה לא אשם וגם לא צריך להתבייש

איך לנצח את תולעת המשפט

איך מנצחים את תולעת המשפט ומעלימים תוצאות שליליות מהחיפוש אתר תולעת המשפט הוא אתר שמפרסם פסקי דין, החלטות שיפוטיות, דיונים משפטיים ועוד. האתר מפרסם פסקי

בקשות למחיקת כתבה - הסרת מידע מגוגל - ניהול מוניטין - מוניטין נט רונן הלל

ניהול מוניטין בשילוב ChatGPT

ניהול מוניטין משולב עם ChatGPT ניהול מוניטין משולב עם chatgpt הוא כלי רב עוצמה לעסקים וגם לכל אדם מכל מקום בעולם. זהו כלי אפקטיבי שיכול

מחיקת פסקי דין מתוצאות גוגל

כיצד החיפוש של גוגל עובד?

ניקוי מידע מקוון בואו ללמוד כיצד החיפוש של גוגל עובד? כיצד החיפוש של גוגל עובד? בואו ללמוד על ניקוי מידע מקוון. מנוע החיפוש של גוגל הוא

תורמים לקהילה

ניהול מוניטין למסעדות

ניהול מוניטין למסעדות פוסט זה עוסק בשירות של ניהול מוניטין למסעדות ולעוסקים בתחום המזון והאירוח. לא פשוט לנהל מסעדה בישראל, במיוחד אם התדמית שלך נפגעה

ניהול מוניטין לפי תחומים

כתבות חשובות

לניקוי מוניטין שלילי, מחיקת כתבות ופסקי דין

הגיע הזמן לנקות את תוצאות החיפוש השליליות מהאינטרנט!

מלאו פרטים ונחזור אליכם עם פתרון מושלם לבעיה.

ניתן גם להתקשר ל-0522508109 או לשלוח וואטסאפ 

לשיחת ייעוץ חינם עם רונן הלל מומחה לניהול מוניטין באינטרנט. השאירו פרטים או שילחו וואטסאפ.