איך לנצח את התוצאות השליליות בגוגל עם רונן הלל ניהול מוניטין
הקשר בין מוניטין שלילי לעבירות. כלכליות, פשיעה כלכלית, חשבוניות פיקטיביות, פורקס. גם השקעות בינלאומיות, הימורים והלוואות. איך ניתן לשפר את המוניטין האישי או העסקי.
כאן רונן הלל, מומחה ניהול מוניטין באינטרנט. ב-20 השנים האחרונות אני מתמקד בעבודה אינטנסיבית בניסיונות לפיצוח האלגוריתם של גוגל. אני עוסק בקידום האפשרויות לשליטה על התדמית והמוניטין ברשת. המסקנה שלי מאותן מאות אלפי שעות, ימים ולילות שהשקעתי במחקר ובפיצוח היא ניתן לנצח את גוגל. ניתן למחוק תוצאות חיפוש לא רצויות. אפשר לנהל ולשלוט על ההיררכיה של תוצאות החיפוש. ולכן, כבר עכשיו אם יש לך בעיה עם תוצאות החיפוש בגוגל, פנה מיידית לרונן הלל ניהול מוניטין למציאת פתרון.
מה זה מוניטין שלילי ואיך הוא בא לידי ביטוי באינטרנט?
יש אנשים שחושבים שהמוניטין שלהם נבנה לאורך שנים. אך כיום מוניטין שנבנה שנים יכול להיהרס מיידית. תוך ימים או אפילו שעות באינטרנט.
כיום מוניטין יכול להיות מושפע מסיבות רבות החל חוויות שליליות עם אחרים, דרך אפשרות שנפלת קורבן של מסע הכפשה נגדך, סיקור חדשותי שלילי, או טעויות קשות שעליהם משלמים מחיר תדמיתי יקר ומהר.
מוניטין רע מהווה בעיה עצומה גם לעסקים. מחקרים מוכיחים כי צרכנים לא ינהלו עסקים עם חברה אם יש להם תפיסה ציבורית ירודה לגביהם באינטרנט. גם אם המוניטין מופרך, זה עדיין יכול להשפיע לרעה על המכירות ונאמנות הלקוחות.
איך אפשר לבנות מוניטין חיובי?
מוניטין חיובי ניתן לבנות באמצעות פעילות הולמת, יחס מכבד והתנהגות ראויה. אבל לעיתים אין לדברים הללו אחיזה במציאות האינטרנטית מהסיבות שהזכרתי קודם לכן. זו הסיבה שלא פעם אנשים ראויים נופלים קורבן לקמפיין מוניטין שלילי ומרגישים אבודים. וכאן המקום שלי, רונן הלל ניהול מוניטין, להיכנס לפעולה ולתקן את העיוותים שנוצרו ברשת ולבנות מוניטין חיובי איכותי כפי שראוי וצריך להיות. אדגיש כי אם לא תנקוט עמדה ולא תפעל באופן יזמום – התוצאות השליליות יישארו. לכן רק מהלכים אקטיביים יעזרו לבניית מוניטין חיובי באינטרנט ולשם כך ניתן לפנות אליי.
מהם הסימנים לכך שיש לך מוניטין שלילי?
מוניטין שלילי מזיק מאוד לקריירה, פוגע באושר הכללי והורס את העושר הכלכלי. יכולות להיות לכך אפילו השלכות משפטיות חמורות וכן פגיעה בחיי היום יום, בשגרה, פגיעה במשפחה, בתדמית ואפילו בבריאות. אם התוצאות בגוגל מגלות איזכורים שליליים הרי שאתה שהמוניטין שלך ב"סכנה" ולכן נדרשת פעולה אקטיבית לתיקון. במידה והשכנים, החברים והקרובים מתרחקים ממך בגלל מה שכתוב ברשת. המוניטין השלילי שלך עלול להיות הגורם לכך. אם הבנק הגביל אותך, אם הלקוחות ברחו ממך ואם אתה מקבל טלפונים והודעות מגונות ותוקפניות עם האשמות כאלה או אחרות נגדך כנראה שמנהל נגדך קמפיין שלילי ברשת ומישהו גורם לכך.
ניתן לטפל במוניטין שנפגע באמצעות תביעות משפטיות אך לא בהכרח שאלה יגרמו לתוצאות החיפוש הרעות להיעלם. הדרך המומלצת, לפחות על בסיס הניסיון שלי, היא פנייה למומחה ניהול מוניטין באינטרנט וכאן אני נכנס לתמונה.
ומה לגבי עבירות כלכליות, פשיעה כלכלית, עבירות צאוורון לבן. מה בעניין חשבוניות פיקטיביות, פורקס, השקעות בינלאומיות, הימורים והלוואות. כל אלה עלולים לסבך ולהיות קשורים לחדשות שליליות. תביעות, כתבות רעות, ביקורות קשות ומסע נקם. כיום עבירות מסוג זה זוכות לאינספור כתבות רעות, שליליות ופוגעניות. המון פסקי דין ודיונים משפטיים עולים לרשת, המון דעות וכתבות מפורסמות בעקבות כך באינטרנט והתוצאה. נזק קשה ופגיעה קשה במוניטין.
במקרים כאלה, ראוי, ניתן וכדאי ליצור עימי קשר כדי לבחון את האפשרויות להתמודדות עם הפרסומים השליליים. זאת כדי למחוק תוצאות רעות מהרשת. להעלים איזכורים שליליים. לבנות תדמית חיובית. דברו איתי עכשיו בכל דרך שתבחרו. אשמח להוכיח לכם שגם במקרה שלך אפשר. ניתן וצריך לעשות הכל כדי לנקות את תוצאות השליליות מהאינטרנט. למה? כי אין דבר חשוב מהשם שלך ברשת!