האמת על ניהול מוניטין בגוגל ואיך להתמודד עם פרסומים שליליים

ניהול מוניטין בגוגל

מלאו פרטים ונחזור אליכם עם פתרון מושלם לבעיה

כתבות חשובות

ניקוי מוניטין - ניהול מוניטין מקוון - רפיוטיישן מנג'מנט - ניהול מוניטין באינטרנט - הסרת תגובות מגוגל

המפורסם

מחיקת מסמכים בגוגל חיפוש ניהול מוניטין לסלבס א הוא אישיות מפורסמת.

ניהול מוניטין לפי עיסוק

ניהול מוניטין לפי תחומים

כתבות חשובות

האמת על ניהול מוניטין בגוגל ואיך להתמודד עם פרסומים שליליים

מה הייתם עושים אם היה לכם את המדריך האולטימטיבי כדי לנהל את המוניטין שלכם? קבלו את המדריך האמיתי לניהול מוניטין בגוגל ומכאן תוכלו לקבל החלטות נכונות. האמת שהייתם נותנים הכל כדי לשלוט ברזים ובסודות של גוגל אבל מסתבר שזה ממש לא פשוט ולא קל. לכן, אנו ממליצים לכם להמשיך לעשות את הדברים שבהם אתם הכי טובים ולתת לנו את הזכות לנהל עבורכם את המוניטין האינטרנטי הנקרא גם ORM.  כי רק אנחנו באתר מוניטין נט יודעים לספק תוצאות חד משמעותיות ויכולים לייצר עמודי תוצאות ללא איזכורים שליליים.

זה לא סוד שמידת ההשפעה של גוגל על חיינו עצומה. המידע המופיע ברשת קובע לא רק לגבי עבודה וזוגיות אלא גם על מימוש הזדמנויות ועל מידת ההצלחה. אם הנכס היקר ביותר שלכם נפגע כתוצאה מפרסומים רעים,  מגמתיים או אובייקטיביים – אתם בצרות ורק ניהול מוניטין כמו שאנו יודעים להציע עשוי לשנות את נתיב ההתקדמות שלכם ומדובר בכלי שעשוי לשנות ולשפר את חייכם מהקצה לקצה.

אם עד היום חיפשת פתרון איך לבצע הסרת תוצאות חיפוש מגוגל ולא הצלחת? אם עד לאחרונה לא היית מודע לנזקים של תוצאות חיפוש שליליות ברשת ורק היום הבנת עד כמה זה מזיק ומפריע.

תוצאות חיפוש בגוגל משפיעות על עקרת הבית, על איש השירות, על המנכ"ל, החייל,  איש הציבור, רואה החשבון, עורך הדין, האינסטלטור, האסיר לשעבר ובעצם על כולם. ניהול מוניטין לחברות או לעצמאים – הדרך הבטוחה והיעילה ביותר להתמודד עם פרסומים שליליים. אנו מומחים בעיצוב הנוכחות האינטרנטית של. אנו מומחים לניהול מוניטין ורונן הלל הוא מומחה מהמובילים ביותר בכל הנוגע ל- Reputation Management.

ולכן אם אתה או את זקוקים לעזרה מכל סוג להתמודדות מול רישומים כוזבים, פסקי דין או תכנים משפילים או פוגעניים או לא מדוייקים או לא רלוונטיים – אנחנו הכתובת שתילחם על המוניטין שלך ותגן על השם שלך ברשת.

מוניטין אישי או עסקי עלול להיפגע כתוצאה מביקורות שליליות, כתבות בעיתונות ובתקשורת, תגובות ואפילו מאי דיוקים וטעויות.  כל פרור מידע שכזה עלול ליצור משבר אישי, משבר משפחתי או משבר עסקי ורק אנחנו יכולים לבנות חומת מגן ולהעניק חסינות מפני תכנים הרסניים בגוגל ומפני מידע שלילי ברשת. אם חס וחלילה נפגעתם מאיזכורים שליליים זה לא סוף העולם ובהחלט לא סוף הדרך. הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות הוא להתנתק מההתמודדות היומיומית מול התכנים הרעים ולהשאיר לנו את הזכות להעניק טיפול הולם ומקצועי בתכנים אלה. כשאנחנו נכנסים תמונה אנחנו משנים את תוצאות החיפוש ומטפלים באופן ספציפי בכל כתבה שלילית מכל סוג.

רונן הלל ניהול מוניטין בגוגל

ניהול מוניטין ברמה הציבורית

בעולם הדיגיטלי תוך זמן קצר ביותר ניתן לשתול תכנים שהם תוצאת חיפוש שלילית ודי בתוצאה אחת כדי לגרום לנזק משמעותי ולשנות את התפיסה הציבורית כלפי אדם, חברה או מותג. לכן, בניית נכסים אינטרנטיים וטיפול בתכנים השליליים עשויים לשמור על השם שלך ברשת ולהעניק הגנה מפני כל משבר או ציוץ שעלולים לפגוע במוניטין. לכן, חיוני להכיר את השירותים שלנו ולגלות שאנו מסוגלים לטפל בבעיות תדמית ברשת בזמן את וגם לספק שכבת הגנה מפני כל משבר שעלול להופיע.

אם כבר יש לכם פרסומים שליליים – חשוב שפנו אל מוניטין נט כדי שנשקול את כל ההיבטים הנחוצים להסרה של תכנים לא חיוניים והעלאת תכנים תומכים.

רונן הלל מומחה גוגל . מומחה ניהול מוניטין . מוחק מגוגל ומסייע להילחם בתוצאות השליליות. 0522508109
Ronen Hillel Reputation Management Expert explains the importance of a positive reputation

ניהול מוניטין וההשפעה על העסקים ועל שוק העבודה

עסקאות רבות מתבטלות מידי יום בשל גילויים בגוגל. הרבה מאד בעלי עסקים, חברות, חנויות, רשתות וכו' מאבדים לקוחות ונענים בשלילה בשל תכנים שליליים המופיעים עליהם בגוגל.

אם אתה מחפש עבודה וסובל ממוניטין שלילי קח בחשבון שלמעלה מ-90% מהחברות המגייסות עובדים יחפשו עלייך מידע ברשת. רבים מבין המעסיקים הפוטנציאלים יתעלמו לגמריי מקורות החיים שלך רק בגלל שיפסלו אותך אוטומטית בשל תוצאות חיפוש בגוגל. גם אם תרצו ללמוד במוסד אקדמי יתכן ותענו בשלילה בשל המידע שיופיע עליכם בגוגל ולכן חשוב לשלוט על תוצאות אלה ולמחוק כל שבריר של מידע שלילי.

אנו מומחים במחיקה מגוגל וזו העבודה שלנו. אם הבעיה הזו מכאיבה לך התרופה הטובה והיעילה ביותר לבעיה שלך היא השירות שלנו!

בעיית הנצחיות של גוגל

המידע המקוון המופיע ברשת עלול להיות הרסני ביותר אם הוא כולל מידע שלילי.  אם לדוגמה נעצרתם, נחקרתם וכו' – כתבות על כך עלולות להופיע ברשת ולהישאר שם לנצח. אם זהו תוכן שלילי אתם בבעיה ענקית ורק שרות שאנו מעניקים יכול לפתור את הבעיה.

עד כמה התופעה הזו חמורה? כיום ניתן למצוא בגוגל מידע שלילי על אנשים, חברים, עסקים או מותגים מלפני 5 שנים, 10 שנים,  20 שנה ואף יותר! התוכן הזה נשמר באינטרנט וכל הופעה שלו עלולה להופיע  בתוצאות החיפוש הראשונות ולהוות איום רציני עבורכם.

טיפול בבעיה שכזו ממש לא קל אבל בהחלט אפשרי. מזלכם הרב אנו כאן באתר מוניטין נט יודעים איך להתמודד עם התכנים הללו וגם יודעים איך להסיר אותם מגוגל כך שלא יופיעו לנצח. רוצים לשמוע עוד? צרו קשר!

הקשר בין מוניטין שלילי לכרטיסי אשראי

אם המוניטין המקוון שלך נפגע סביר להניח שתיתקל בבעיות גם בבנק וגם בחברת האשראי. אם לדוגמה פשטת רגל,  עברת כינוס נכסים או שחזרו לך צ'קים ומידע זה מופיע בגוגל סביר להניח שתיתקל בבעיות רבות מאד. לקבלת ייעוץ –מלא פרטים/צור קשר. ולכן חבל לבזבז זמן וכסף על ניסיונות הגעה לגוגל.אנחנו מכירים את כל הדרכים ויודעים לעזור לאנשים נפגעי מידע שלילי ברשת במהירות וביעילות.

למה כל כך קשה לקבל עזרה מגוגל?

גוגל לא מתערבת בתכנים ברשת. זה החוק הגורף של גוגל למעט מקרים מאד מוגדרים וברורים שגוגל מחוייבת לפעול ולהגיב. בדרך כלל גם אם הצלחת לפנות לגוגל וביקשת להסיר השמצות או לשון הרע סביר להניח שלא תקבל תשובה עניינית ממוקדת

איך קורה שדווקא אנשים טובים נפגעים מגוגל?

הרבה פעמים אנשים ומותגים מגלים מידע שלילי ביותר עליהם ברשת ואין להם בכלל אחות… לעיתים ביקורת שלילית אחת עלולה להרוס הכל. ידיעה מפוברקת עלולה להזיק ושגיאות של גוגל ושל מנוע החיפוש עלולות להיתפס כמידע אמין ובכך לפגוע באנשים וחברות גם בלי כוונה. אנחנו יודעים לזהות תופעות כאלה ויודעים לספק עזרה לכל מי שרואה עצמו נפגע מפרסומים מזיקים ושליליים באינטרנט!

קורא יקר, אם אתה חרד לשם שלך ורוצה לקחת אחריות על השם שלך, הקריירה שלך והמוניטין שלך – יש לך רק נאמן דרך אחד שיכול לעזור לך מאד בכל שלב.

רונן הלל - מומחה מוניטין בגוגל

כאן רונן הלל –מומחה למוניטין בגוגל ומומחה לתקשורת. אני מזמין אותך להתקשר אליי עכשיו ולהזמין אותי לכוס קפה.

זה הכל. מכאן כל הדרכים פתוחות וכל האפשרויות למוניטין חיובי סלולות לפנייך.

הנייד הפרטי שלי – רונן הלל 052-2508109.

הדוא"ל האישי שלי  ronen@rhpr.co.il

ניהול מוניטין באינטרנט

מלאו פרטים ונחזור אליכם עם פתרון מושלם לבעיה

Facebook
Twitter
LinkedIn

עוד על ניהול מוניטין באינטרנט

מערכת ניהול מוניטין ב-Google

מערכת ניהול מוניטין ב-Google הכירו את מערכת ניהול מוניטין ב-Google לאיתור פתרונות מוניטין באינטרנט. שירות בינלאומי, בכל שפה ומקום. הפתרון לרישומים שליליים באינטרנט. אם המטרה

איל פונים לגוגל העולמית

קידום אתרים אורגני בגוגל

קידום אתרים אורגני בגוגל בעלי מקצוע, מנהלי חברות ועסקים מה הם רוצים? הם רוצים תוצאות והצלחה ובין היתר ניתן להשיג זאת באמצעות קידום אתרים אורגני

אתה לא אשם וגם לא צריך להתבייש

איך לנצח את תולעת המשפט

איך מנצחים את תולעת המשפט ומעלימים תוצאות שליליות מהחיפוש אתר תולעת המשפט הוא אתר שמפרסם פסקי דין, החלטות שיפוטיות, דיונים משפטיים ועוד. האתר מפרסם פסקי

בקשות למחיקת כתבה - הסרת מידע מגוגל - ניהול מוניטין - מוניטין נט רונן הלל

ניהול מוניטין בשילוב ChatGPT

ניהול מוניטין משולב עם ChatGPT ניהול מוניטין משולב עם chatgpt הוא כלי רב עוצמה לעסקים וגם לכל אדם מכל מקום בעולם. זהו כלי אפקטיבי שיכול

מחיקת פסקי דין מתוצאות גוגל

כיצד החיפוש של גוגל עובד?

ניקוי מידע מקוון בואו ללמוד כיצד החיפוש של גוגל עובד? כיצד החיפוש של גוגל עובד? בואו ללמוד על ניקוי מידע מקוון. מנוע החיפוש של גוגל הוא

תורמים לקהילה

ניהול מוניטין למסעדות

ניהול מוניטין למסעדות פוסט זה עוסק בשירות של ניהול מוניטין למסעדות ולעוסקים בתחום המזון והאירוח. לא פשוט לנהל מסעדה בישראל, במיוחד אם התדמית שלך נפגעה

ניהול מוניטין לפי תחומים

כתבות חשובות

לניקוי מוניטין שלילי, מחיקת כתבות ופסקי דין

הגיע הזמן לנקות את תוצאות החיפוש השליליות מהאינטרנט!

מלאו פרטים ונחזור אליכם עם פתרון מושלם לבעיה.

ניתן גם להתקשר ל-0522508109 או לשלוח וואטסאפ 

לשיחת ייעוץ חינם עם רונן הלל מומחה לניהול מוניטין באינטרנט. השאירו פרטים או שילחו וואטסאפ.