ניהול מוניטין – איך למחוק תוצאות שליליות בגוגל ולנקות את המוניטין השלילי?

ניהול מוניטין בגוגל

מלאו פרטים ונחזור אליכם עם פתרון מושלם לבעיה

כתבות חשובות

ניהול מוניטין לפי עיסוק

ניהול מוניטין לפי תחומים

כתבות חשובות

ניהול מוניטין – איך למחוק תוצאות שליליות בגוגל ולנקות את המוניטין השלילי?

ניהול מוניטין – קבלת תוצאות ומענה לשאלות נפוצות – רונן הלל מזמין אותך להצטרף לשירות ולנקות מוניטין שלילי מגוגל

הסרת תוצאות שליליות

איך מנקים מוניטין שלילי מגוגל? אם מדחיקים איזכורים שליליים? מה צריך לעשות כדי לשלוט על תוצאות החיפוש ולהבטיח ניהול מוניטין איכותי?

ניהול מוניטין באינטרנט
ניהול מוניטין – איך למחוק תוצאות שליליות בגוגל ולנקות את המוניטין השלילי?

 “לא צריך הרבה כדי להרוס תדמית, לפגוע במוניטין ולייצר תוצאות שליליות בגוגל אבל כן צריך מומחה ניהול מוניטין כדי להימנע מטעויות קריטיות, לשלוט על קביעת תוצאות החיפוש ולשמור על פרופיל נקי בגוגל בלי לשבור את הראש ולהתפלל לניסים".

רונן הלל מומחה לניהול מוניטין

רונן  הלל

עיתונאי, איש יחסי ציבור, דובר, יועץ ומומחה לגוגל ולניהול מוניטין.

רונן הלל – מייסד השיטה המהפכנית המאפשרת לשלוט על תוצאות החיפוש בגוגל, למחוק כל מידע פוגעני ולהדחיק כל איזכור או פסק דין שלילי מהרשת.

באמצעות השיטה של רונן הלל לניהול מוניטין בגוגל, מאות אנשים ועסקים בארץ ובחו"ל קיבלו מענה וזכו להיפתר מכתמים דיגיטליים, כתבות שליליות, תכנים פוגעניים, תגובות רעות, מסמכים משפטים ותוצאות חיפוש שליליות בגוגל והצליחו לחזור לנורמליות וחיים רגילים ללא פחד, חשש או איום על שמם/עסקיהם/משפחותיהם בשל המידע שנפוץ עליהם בגוגל.

לחץ כאן ומלא את טופס הקשר להזמנת שירות ניהול מוניטין ותתחיל לפתוח דף חדש

התוצאות של רונן הלל המומחה לניהול מוניטין מדברות בעד עצמן!

רונן הלל תוצאות ניהול מוניטין

השיטה ודרך הטיפול של מוניטין נט משנה חיים של אנשים מקצה לקצה ועוזרת להם להתמודד עם קשיים, בעיות, מצוקות וטענות הנוגעות לתוכן פוגעני, מידע שיקרי ותוצאות הרסניות המתקבלות במנועי החיפוש באינטרנט ובגוגל.

10 שאלות ותשובות נפוצות על שירות ניהול מוניטין של רונן הלל

  1. מה זה ניהול מוניטין? האם אפשר לשלוט על זה?

ניהול מוניטין אומר שמעתה לא תצטרך לדאוג לתדמית שלך בגוגל ולא תצטרך לגלוש בחששות ופחד שמא יחשפו עליי פרטים מביכים. לאחר שתשכור את השירותים שלנו – רונן הלל ידאג לעצב את התדמית שלך ברשת ויביא לשליטה על התוצאות כך שהמון מידע שלילי יוסר לחלוטין/יימחק או יודחק למקומות לא ריאליים. כתוצאה מכך החברים שלך, המשפחה שלך והקרובים שלך יחשפו לכתבות חיוביות ומידע עדכני רלוונטי ולא יגלו שערוריות ובעיות שהיו קשורות לעברך. יחד עם זאת זה לא אומר שמעתה תוכל להתנהג בצורה לא אחראית בגוגל ובכל זאת תידרש לשנות את ההרגלים שלך בכל הקשור להתבטאות ברשת. אחרי שתשכור את השירותים שלנו תבין שכל מה שאמרנו לך אפשרי ולא חלום. תוכל לפתוח זוגיות חדשה, קריירה חדשה ועסקים טובים ולפתוח דף חדש בזכות מוניטין נט.

  1. למי מתאים שירות מוניטין נט לניהול מוניטין?

אם אתה סובל מפרסומים שליליים באינטרנט או אם העסק שלך נפגע כתוצאה ממידע מגמתי/פוגעני/שקרי בגוגל ואין לך מושג איך לצאת מהבור הזה – אנחנו הכתובת שלך. עם שירות מוניטין נט לניהול מוניטין בגוגל תוכל לנקות את התכנים הרעים ולפתוח דף נקי. הודות לשירות שלנו תוכל לפתח קריירה, זוגיות ומשפחה ולהגשים את החלונות שלך שעד כה נתקעו בגלל העבר/בגלל גוגל/בגלל מה שכתבו עלייך באינטרנט. השירות ניתן בתשלום וכדאי להתחיל מוקדם ככל שניתן כדי להשיג את התוצאה המהירה ביותר.

  1. מה לגבי ניהול מוניטין לעסק?

אם יש לך עסק ויש עליו ביקורות שליליות, תגובות רעות, טוקבקים פוגעניים, פסקי דין, תחקירים,כתבות שליליות וכו' –השירות שלנו יעזור להקים את העסק מחדש ולהעלות אותו על המסלול הנכון להצלחה.  ללא העזרה שלנו הנפילה רק תימשך…

  1. איך בכלל אפשר לנהל מוניטין בגוגל?

הגישה הרגילה לניהול מוניטין בגוגל היא להציף את גוגל בכתבות ותכנים ואז יבוא, אולי השינוי. הגישה שלנו ב-מוניטין נט שונה לחלוטין. אנו מבצעים ניתוח, בדיקה, תיאום ציפיות, בונים אסטרטגיה, מעניקים תשובות, הסברים ומענה ורק אחרי שהכל מובן וברור לך אנו הולכים למלחמה ועושים הכל להציל את התדמית שלך בגוגל או להבריא את המוניטין של העסק שלך. כי רק בדרך זו תוכל להעלות על דרך המלך, להרוויח כסף ואז גם לשלם לנו בהתאם כי בשלבים הבאים שאנו מציעים, מעבר לניהול מוניטין, אנו מסייעים בפיתוח עסקי, מתן זינוק לעסקים ופרסום שיגדיל את החשיפה וייצר יחסי ציבור טובים.

  1. האם צריך להפסיק את העבודה הקיימת עד שהמוניטין יתוקן?

לא. אין שום צורך להתפטר מהעבודה, לסגור את העסק או לעזוב הכל ולעבוד מסביב לשעון כדי לשפר את התדמית ולנקות את המוניטין שנפגע. אתה תמשיך לעבוד כרגיל. תמשיך לייצר פרנסה ולנהל את חייך ואנו, במוניטין נט, נאפשר לך להמשיך כרגיל ללא דאגות וחששות ועם כל השקט והביטחון שאפשר לספק –כי אנו נוכיח לך במהירות כי ניתן לתקן מוניטין שלילי בגוגל ולשנות מיקומים באינטרנט דיי מהר גם בלי שתצטרך לעצור הכל.

  1. מה עושים כדי לשכור את השירותים של ניהול מוניטין?

מיד לאחר מילוי טופס הקשר או השיחה הטלפונית עם רונן הלל – תקבל הסבר מפורט ונסכם על תחילת העבודה. תקבל גישה לכל המהלכים שלנו, תהיה מעורב בכל החלטה/פעולה שנעשה ותעודכן על כל הישג שנגיע אליו בדרך הקצרה והמהירה ביותר. תמיד תוכל לכתוב לנו מיילים או להתקשר טלפונית ולקבל עדכונים שוטפים. אתה יכול להתחיל ליהנות מהשירות שלנו כבר מחר בבוקר או בעוד חודש/שנה – אתה מחליט.

  1. אפשר לשאול שאלות במהלך השירות של ניהול מוניטין?

כמובן. תקבל את כל התשובות לכל השאלות שלך ותוכל להיות מעורב מאד, על פי רצונך. אנו נעבוד ונייצר תוצאות ואתה תעודכן ותהיה מעורב בכל צעד.

  1. מתי אפשר לראות את התוצאות הראשונות של ניהול המוניטין?

תוך זמן קצר ביותר בין ימים, לשבועות ועד לחודש-חודשיים תוכל לראות את התוצאות. אם אתה מלא מרץ –אנחנו נוכיח לך שאנו מהירים לא פחות ודואגים לתוצאות מהירות ביותר. אם תקפיד להיות איתנו בקשר ולספק לנו את ה"חומרים" תגיע לתוצאות מהירות מאד שיפתיעו אותך. ואם לא תוכל לעמוד בקצב שלנו – גם כאן התוצאות יגיעו כי הרי אנו מחויבים למטרה והתוצאות יגיעו!!!

  1. האם יש אחריות על ניהול מוניטין?

כאשר תהיה לקוח שלנו תוכל להתרשם כבר  מהשיחה הראשונה כי אנו מאד רציניים וחד משמעיים.  אנחנו לא מבטיחים דברים שלא ניתן לקיים. אנו מתחייבים לתת שירות מעולה ולוודא שגם אתה תהיה לקוח מרוצה שלנו כמו רבים וטובים. בסופו של דבר אתה תקבל תדמית נקייה ועמידה ביעדים ותהיה מרוצה.

  1. האם אפשר לבטל את השירות אם הוא לא יתאים?

לא. אי אפשר. אני בטוח באיכות השירות שלי ובתוצאות שמוניטין נט מספקת ולכן אין כאן מקום למשחקים. אנו מספקים תוצאות ועומדים במטרות ולכן אין כאן מקום למשחקים. מי שיוצא איתנו לדרך ושוכר את השירותים שלנו מבין מהר מאד שאנחנו הכי רציניים בעולם ואין אצלנו משחקים או הבטחות שווא. אם תשהו לא מתאים לנו או אם אנו חושבים שאין לנו עניין לקבל את העבודה ולקדם את התוצאה אנחנו פשוט מוותרים ואומרים זאת באופן ישיר וחד. כמו כן אנו לא לוקחים כל תיק וכל לקוח. חשוב לנו לעזור למי שבאמת זקוק לשירותים שלנו, מוכן לשלם תמורה מלאה ויודע להעריך את המאמצים הרבים ואת ההשקעה האדירה שנעשה. אם אתה נוכל או אדם לא ראוי שלא רוצה לפתוח דף חדש ורק רוצה לנצל את השירות שלנו כדי לפגוע באנשים נוספים – אנו נגלה זאת מהר מאד ונסרב לעזור לך. אם אתה באמת ראוי לעזרה ולטיפול שלנו – נקבל אותך באהבה לשירות ניהול מוניטין של מוניטין נט ונעשה הכל להצלחה שלך.

שאלות נוספות? בירורים? בקשות מיוחדות לניהול מוניטין?

נציגי מוניטין נט ישמחו לענות ולעזור

לחץ כאן, תצטרף ליצירת קשר.

רונן הלל – הוא מומחה לגוגל ולאינטרנט –איש תקשורת עם רקע עשיר בעיתונאות, ייעוץ לעסקים, יחסי ציבור, ניהול קמפיינים בדיגיטל ושיווק. רונן הלל הוא מומחה לניהול מוניטין בגוגל עם ניסיון של למעלה מ-10 שנים בתחום ועם אינספור סיפורי הצלחה.

רונן הלל סייע עד כה לבכירים בצמרת העסקים והכלכלה של ישראל וסייע לגורמים שונים ומגוונים בשלל תחומים לנהל את התדמית שלהם בגוגל בצורה מעולה ולהביא למחיקה מוחלטת ולהדחקה חד משמעית של כל מידע שלילי פוגעני לא רלוונטי שגרם לנזקים ברמה האישית, משפחתית, זוגית, עסקית ועוד.

רונן הלל עזר ועוזר למתעניינים מחו"ל שניסו הכל…. התאכזבו … והבינו כי הראש היהודי אכן מייצר פטנטים ופורץ דרך בכל הקשור לניהול מוניטין באינטרנט.

מייסד מוניטין נט ומקים השיטה המהפכנית לניהול מוניטין בגוגל מאפשר גם לך לשים נקודה לבעיות בגוגל ולפתוח עמוד חדש כמו שמאות אנשים/חברות ומותגים זכו בשנים האחרונות.

איך לנקות את גוגל

למה לחכות לניסים כשאפשר להגיע לתוצאות עוד היום?

אם נמאס לך לסבול מתדמית שלילית, מפרסומים פוגעניים, ממבטים של המנהל שלך, החברים שלך, הסביבה שלך ועוד.

אם נמאס לך לפתוח את האינטרנט כל פעם בחשש שיגלו עלייך עוד פרטים שליליים,

אם ההכנסה שלך נפגעת בגלל דברים רעים שמופיעים עלייך בגוגל או בגלל נקמנות של אחרים ואם אלא לא רואה שום דרך לשינוי – זה הזמן לעצור הכל ולהתעקש ולקבל את השירות שלנו.

אם אתה רוצה שם נקי בגוגל ותוצאות חיפוש נקיות וחיוביות בגוגל – כאן תוכל להתחיל לקבל את התוצאות המבוקשות ותוכל להתחיל עוד היום!

אני לא מבטיח לך סיפורים ואגדות – כי בתחום הזה שלנו אין ניסים,

אבל אם תשכור את השירותים שלי לניהול מוניטין אוכיח לך שניתן לפרוץ דרך, למחוק לא מעט כתבות שליליות, להסיר דאגות, חששות וכתמים ולייצר תדמית נקיה ושפויה באינטרנט.

רונן הלל מוניטין נט

אם אתה מאמין – יש לך סיכוי גדול להצליח!

אתה לא לוקח חתול בשק ובעצם אין לך מה להפסיד, אין לך מה לסכן ואין לך מה לפחד.

אתה יכול להתחיל ממש עכשיו!

"בעוד מספר חודשים/שנים תצטער על זה שלא הכרת אותנו ולא פנית אלינו קודם/עם פרוץ הבעיה. מוניטין נט הופכים חלומות למציאות אינטרנטית

מחיר השירות –  אין מחיר אחיד כי כל בעיה דורשת טיפול ייחודי.

לחץ כאן, תצטרף לשירות ניהול מוניטין ותתחיל לפתוח דף חדש ונקי בגוגל.

קורא יקר, אם אתה חרד לשם שלך ורוצה לקחת אחריות על השם שלך, הקריירה שלך והמוניטין שלך – יש לך רק נאמן דרך אחד שיכול לעזור לך מאד בכל שלב.

רונן הלל - מומחה מוניטין בגוגל

כאן רונן הלל –מומחה למוניטין בגוגל ומומחה לתקשורת. אני מזמין אותך להתקשר אליי עכשיו ולהזמין אותי לכוס קפה.

זה הכל. מכאן כל הדרכים פתוחות וכל האפשרויות למוניטין חיובי סלולות לפנייך.

הנייד הפרטי שלי – רונן הלל 052-2508109.

הדוא"ל האישי שלי  ronen@rhpr.co.il

ניהול מוניטין באינטרנט

מלאו פרטים ונחזור אליכם עם פתרון מושלם לבעיה

Facebook
Twitter
LinkedIn

עוד על ניהול מוניטין באינטרנט

מערכת ניהול מוניטין ב-Google

מערכת ניהול מוניטין ב-Google הכירו את מערכת ניהול מוניטין ב-Google לאיתור פתרונות מוניטין באינטרנט. שירות בינלאומי, בכל שפה ומקום. הפתרון לרישומים שליליים באינטרנט. אם המטרה

איל פונים לגוגל העולמית

קידום אתרים אורגני בגוגל

קידום אתרים אורגני בגוגל בעלי מקצוע, מנהלי חברות ועסקים מה הם רוצים? הם רוצים תוצאות והצלחה ובין היתר ניתן להשיג זאת באמצעות קידום אתרים אורגני

אתה לא אשם וגם לא צריך להתבייש

איך לנצח את תולעת המשפט

איך מנצחים את תולעת המשפט ומעלימים תוצאות שליליות מהחיפוש אתר תולעת המשפט הוא אתר שמפרסם פסקי דין, החלטות שיפוטיות, דיונים משפטיים ועוד. האתר מפרסם פסקי

בקשות למחיקת כתבה - הסרת מידע מגוגל - ניהול מוניטין - מוניטין נט רונן הלל

ניהול מוניטין בשילוב ChatGPT

ניהול מוניטין משולב עם ChatGPT ניהול מוניטין משולב עם chatgpt הוא כלי רב עוצמה לעסקים וגם לכל אדם מכל מקום בעולם. זהו כלי אפקטיבי שיכול

מחיקת פסקי דין מתוצאות גוגל

כיצד החיפוש של גוגל עובד?

ניקוי מידע מקוון בואו ללמוד כיצד החיפוש של גוגל עובד? כיצד החיפוש של גוגל עובד? בואו ללמוד על ניקוי מידע מקוון. מנוע החיפוש של גוגל הוא

תורמים לקהילה

ניהול מוניטין למסעדות

ניהול מוניטין למסעדות פוסט זה עוסק בשירות של ניהול מוניטין למסעדות ולעוסקים בתחום המזון והאירוח. לא פשוט לנהל מסעדה בישראל, במיוחד אם התדמית שלך נפגעה

ניהול מוניטין לפי תחומים

כתבות חשובות

לניקוי מוניטין שלילי, מחיקת כתבות ופסקי דין

הגיע הזמן לנקות את תוצאות החיפוש השליליות מהאינטרנט!

מלאו פרטים ונחזור אליכם עם פתרון מושלם לבעיה.

ניתן גם להתקשר ל-0522508109 או לשלוח וואטסאפ 

לשיחת ייעוץ חינם עם רונן הלל מומחה לניהול מוניטין באינטרנט. השאירו פרטים או שילחו וואטסאפ.